اقتصادی

شاهکار بنز در هند – مجله ایرانی

مرسدس بنز سرمایه‌گذاری جدید و مجموعه‌ای از خودروها را برای هند ارائه می‌کند.

به گزارش مجله ایرانی، مرسدس بنز امسال ۲۴ میلیون دلار در هند سرمایه‌گذاری خواهد کرد و بیش از ۱۲ خودروی جدید را با تمرکز بر مدل‌های گران‌قیمت با تقاضای زیاد جوانان و ثروتمندان ارائه می‌کند.

سانتوش آایر، مدیر عامل واحد هندوستان به خبرنگاران گفت: بیش از نیمی از خودروهای جدید مرسدس در سومین بازار بزرگ خودرو در جهان وسایل نقلیه برتر خواهد بود. این خودروساز آلمانی خودروهای لوکس خودروهای سطح بالا را خودروهایی با قیمت بیش از ۱۸۰ هزار دلار آمریکا ارائه می‌کند.

مرسدس در سال ۲۰۲۳ رکورد ۱۷ هزار و ۴۰۸ اتومبیل را در هند به فروش رساند  که ۱۰ درصد افزایش بیش از سال ۲۰۲۲ به دلیل تقاضای شدید برای اتومبیل های برتر و وسایل نقلیه اسپرت بود.

طبق گزارش رویترز، مرسدس بنزین GLS ۴۵۰ خود را روز دوشنبه با قیمتی حدود ۱۶۰ هزار دلار در هند عرضه کرد. خودروهای الکتریکی در حال حاضر ۴ درصد از فروش مرسدس بنز در هند را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا