نماد سایت مجله ایرانی

چه مواردی باعث می‌شود تا یک درب ضد سرقت از قدرت امنیتی بیشتری برخوردار باشد؟

چرا و چگونه درب ضد سرقت بخریم؟

یکی از پرسش هایی که در هنگام خرید درب لابی ضد سرقت برای شما پیش می آید این است که چرا و چگونه درب ضد سرقت بخریم؟

در پاسخ به این پرسش می توان گفت که یکی از مهم ترین عوال جهت محافظت ساختمان از دستبرد بهره گیری و به کار بردن درب های استاندارد و با کیفیت خواهد بود. با توجه به این موضوع از بین انواع درب ورودی لابی ساختمان موجود در بازار می توان به درب های ضد سرقت اشاره کرد که در ساخت آن از بهترین مواد اولیه و دانش روز بهره گرفته شده است. با توجه به اینکه این درب ها علاوه بر زیبایی خاص و منحصر به فردی که به نمای ساختمان ها اعم از مسکونی، تجاری و اداری می دهد، نقش به سزایی در بالا بردن حفظ و امنیت ساختمان دارد. بنابراین امروزه به عنوان درب های ورودی اغلب ساختمان ها استفده می شود.

یکی دیگر از مواردی که در پاسخ به پرسش چرا و چگونه درب ضد سرقت بخریم این است که این نوع به گونه ای طراحی و ساخته شده اند تا از مقاومت بالایی در برابر خوردگی و هوازدگی را دارا باشد. لازم به ذکر است که این عامل سبب می شود تا تاثیر مستقیم در ماندگاری این درب ها داشته باشد. شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید بسیاری افراد بر این باورند که کشور ایتالیا را اولین کشور تولید کننده درب ضد سرقت شناخته شده است.

به همین منظور پس از گذشت سال ها به تدریج این صنعت به کشور های دیگر نیز برای ایجاد کار و اشتغال منتقل شد. در این میان یکی از کشور همسایه ترکیه بود که تقریبا می توان گفت ۵ سال بعد از ایتالیا به جمع تولیدکنندگان درب ضد سرقت در جهان شناخته شد. از جمله ویژگی های خاص این صنعت و دسترسی خوب ترکیه به منابع اولیه لازم سبب شد تا این کشور به یکی از بهترین تولیدکنندگان این محصول تبدیل شود.

لازم به ذکر است که با گذشت زمان و پیشرفت این صنعت در ترکیه و همچنین ایجاد تقاضا در بازار، برخی شرکت های دیگر نیز اقدام به تولید روکش این درب ها کردند تا هم اینکه تمام قطعات درب در داخل همین کشور تولید شود و هم به سایر کشور های دیگر نیز صادر کردند. شرکت های تولید کننده رویه نیز همانند دیگر شرکت های فعال در این صنعت محصولاتی با کیفیت بالا تولید کردند تا محصول نهایی این کشور نیز از کیفیت خوب و استانداردی برخوردار شود.

با این حال ایران هم در همسایگی کشور ترکیه قرار دارد که با یکدیگر دارای روابط بالای اقتصادی ایجاد کرده اند. به همین دلیل به آسانی درب های ضد سرقت ترک با کیفیت بالا به ایران وارد می شود. البته با توجه به اینکه امروزه تقریبا درب تمامی آپارتمان های نوساز ضد سرقت است و کاربرد درب های قدیمی تر که به درب MDF معروف هستند به بخش های داخلی مانند درب اتاق خواب، درب حمام و سرویس بهداشتی و نظایر آنها محدود شده است.

 نکات مهم قبل از خرید درب ضد سرقت

در این قسمت نکات مهم قبل از خرید درب ضد سرقت را برای شما بیان خواهیم کرد. اولین نکته از نکات قبل از خرید درب ضد سرقت باید در نظر داشته باشید کیفیت و متریال مورد نظر درب می باشد. لازم به ذکر است که این درب ها با توجه به اینکه از امنیت بیشتری نسبت به درهای چوبی برخوردار می باشند و به همین دلیل می باشدکه بیشتر در مراکز دولتی و مراکز و شرکت های بسیار مهم مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از ویژگی های درب های ضد سرقت که باید قبل از خرید درب ضد سرقت مورد نظر داشته باشید این است که نسبت به وجود تیغه ی فلزی در درون آن ها اطمینان حاصل کنید. این کار از روی سنگین بودن درب ها به خوبی قابل تشخیص می باشد. به همبن منظور درب های سبک به طور معمول مناسب نیستند. چرا که نشانه عدم وجود تیغه فلزی درون آن هاست.

البته با توجه به برخی موارد و شرکت های تولید کننده ی متقلب برای فریب دادن مشتریان خود با استفاده از مصالح دیگر درب را سنگین می کنند تا مشتریان دچار اشتباه شوند. لازم به ذکر است که بدانید ورقه فولادی تعبیه شده در درب های ضد سرقت یک لایه هستند و ضخامت این ورقه یکی از عوامل موثر در قیمت به شمار می رود. ضخامت این ورق فولادی معمولا از ۸ میلی ‌متر کمتر نیست و تا حدود یک و نیم سانت هم قابل افزایش می باشد.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید چارچوب به کار رفته در درب های ضد سرقت می باشد. به عبارتی می توان گفت که هرچه چارچوب این درب ها محکم تر و ایمن تر باشند باعث ایمنی هر چه بیشتر شما خواهد شد و در نتیجه افراد نمی توانند به صورت غیر قانونی و بدون اجازه شما وارد منزل و یا ساختمان شما شوند. نکته ی دیگری که در این قسمت وجود دارد متصل کردن این چارچوب نیازمند تخصص بسیار زیادی می باشد بنابراین هر کسی نمی تواند این کار را به خوبی انجام دهد.

از این رو برای امنیت هر چه بیشتر توصیه ی ما به شما این است که بعد از خرید درب ضد سرقت متصل کردن آن را به یک شخص متخصص واگذار کنید. یکی دیگر موارد در هنگام خرید درب ضد سرقت باید بدانید میزان ضخامت این نمونه درب ها می باشد. باید گفت که هر چه ضخامت این درب ها بیشتر باشد در نتیجه امنیت آن نیز بیشتر خواهد بود.

البته حتما باید دقت داشته باشید که ضخامت درب ضد سرقت با ورودی ساختمان شما تناسب داشته باشد. همانطور که می دانید اندازه درب های ضد سرقت در ابعاد استاندارد می باشد که هنگامی که درب را انتخاب می کنید در نظر داشته باشید تا با ابعاد ورودی منزل و یا محل کار شما تناسب داشته باشد و کوچک تر یا بزرگتر از آن نباشد تا باعث خرابی ساختمان شما گردد.

درب ضد سرقت چیست؟

آیا شما نیز به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پین ثابت درب ضد سرقت هستید؟ آیا می دانید که اهمیت استفاده از این قطعه در درب ضد سرقت چیست؟ شما می توانید مطالب موجود در این وب سایت را تا آخر مورد بررسی قرار داده و از این طریق جالب ترین اطلاعات را به دست آورید.

امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهنمای استفاده از بهترین و باکیفیت ترین انواع درب ضد سرقت هستند تا از این طریق امنیت و آرامش را برای ساکنان ساختمان و منزل خود به ارمغان آورند. اگر شما نیز دوست دارید تا بهترین و بی نظیرترین این درب ها را تهیه و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید، می توانید چنین فرصت طلایی را از دست ندهید و با کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مدل از درب ها، یکی از بهترین و بی نظیرترین آنها را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

درب ضد سرقت از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد و در حال حاضر شما می توانید تنوع بسیار بالایی از برندها و شرکت ها را مشاهده کنید که هر یک از آنها، به دنبال طراحی بهترین و مرغوب ترین انواع درب ضد سرقت هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از مهمترین و شیک ترین این محصولات را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد پین ثابت درب ضد سرقت و اهمیت استفاده از این قطعه در این درب توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

اجزای مربوط به درب ضد سرقت

افرادی که قصد خرید و استفاده از بهترین و بی نظیرترین انواع درب ضد سرقت را دارند، بایستی در خصوص اجزای مربوط به این درب اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورند. از مهمترین و اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده مربوط به درب ضد سرقت، می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

     پین ثابت درب ضد سرقت لنگه لولا قفل نوار دزدگیری درکوب چشمی رزت ضد دیلم زبانه چارچوب درب دستگیره

توجه داشته باشید که برای ساخت و طراحی یکی از شیک ترین و ایمن ترین درب ضد سرقتی، بایستی از تمام این اجزا و قطعات استفاده شود. لازم است بدانید که کوچکترین آسیب به هر یک از این اجزا، می تواند مشکلات بسیار زیادی را عملکرد درب ضد سرقت داشته باشد.

پین ثابت درب ضد سرقت

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، یکی از مهمترین و اصلی ترین اجزای مربوط به درب ضد سرقتی را پین ثابت درب ضد سرقت شکل داده است که امروزه برخی از برندهای خارجی از جمله شرکت های ترکیه برای تهیه و ساخت درب ضد سرقت خود از این قطعه استفاده می کنند. جالب است بدانید که با قرار دادن پین ثابت درب ضد سرقت در میان لولای جلوی درب، دیگر نمی توان درب را از داخل منزل باز کرد. به بیان دیگری استفاده از پین های ثابت در درب های ضد سرقت، می تواند بهترین و بی نظیرترین امنیت را در درب مورد نظر خود به وجود آورد. اگر شما نیز به دنبال بهترین و مناسب ترین این محصولات هستید، توصیه می شود که در خرید درب مورد نظر خود، به این قطعه توجه لازم را داشته باشید.

اهمیت استفاده از پین ثابت درب ضد سرقت در درب

امروزه استفاده از پین ثابت درب ضد سرقت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و شما می توانید با تعبیه این قطعه در درب ضد سرقتی خود، بهترین و بی نظیرترین این مدل از محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. برای مشاهده تصاویر مربوط به هر یک از انواع درب ضد سرقت، می توانید از همین وب سایت پیش روی خود اقدام کرده و از این طریق مناسب ترین و ایده آل ترین انواع درب ضد سرقت را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید.

تاثیر پین ثابت درب ضد سرقت در قیمت نهایی مربوط به درب ضد سرقت

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که در خصوص پین ثابت درب ضد سرقت وجود دارد، تاثیر این قطعه در قیمت نهایی درب ها می باشد. توجه داشته باشید که درب ضد سرقتی که پین ثابت ندارند، از قیمت پایین تری در مقایسه با درب ضد سرقتی دارند که دارای چنین قطعه ای هستند. شما نیز می توانید با توجه به بودجه و قدرت مالی در اختیار خود، دربی را تهیه و خریداری کنید که دارای پین ثابت باشد. همچنین می توانید برا کسب بیشترین اطلاعات در خصوص این قطعه و نحوه تعبیه آن بر روی درب ضد سرقت، با همکاران ما در تماس بوده و راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورید.

منبع : multi1

خروج از نسخه موبایل