نماد سایت مجله ایرانی

شال آبی با چی ست میشه؟

آموزش ست کردن شال و روسری‌ های آبی با استایل های دیگر در پاییز و زمستان

آبی رنگ اعتماد، آرامش، غم و اندوه است، همچنین بیانگر وفاداری و صداقت و نیز محافظه کاری نیز است. استفاده از شال و روسری‌های آبی در همه فصل‌ها پر طرف‌دار است و برای ست کردن این شال و روسری‌ها در پاییز و زمستان به یک سری اصول باید توجه شود. شال و روسری‌های رنگ آبی برای افراد با پوست سرد و گرم مناسب است، فقط به این نکته باید دقت کنید که از چه طیف رنگ آبی استفاده می‌کنید و چطور آن را با آیتم‌های دیگر ست می­کنید.

مطلب ست کردن شال و روسری آبی را بخوانید تا ست‌های مناسب برای انواع شال پاییزه و روسری طیف آبی را بشناسید. منظور از شال و روسری‌های آبی، تمام شال و روسری‌های طرح‌داری است که رنگ شاخص آن‌ها رنگ آبی است و یا بیشترین رنگ استفاده شده در آن به رنگ آبی است.

ست کردن شال و روسری‌ های آبی کلاسیک Classic Blue

این رنگ به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ از سوی کمپانی پنتون انتخاب شده بود و طیف‌های نزدیک به آن با اسم‌هایی مثل لاجوردی و آبی سلطنتی شناخته می‌شود. ازآنجایی‌که آبی کلاسیک رنگ سال 2020 است، شما می‌توانید به راحتی از این رنگ در استایلتان استفاده کنید و شیک باشد. مناسب‌ترین رنگ‌ها برای ترکیب با آبی کلاسیک، رنگ‌های خنثی طوسی، سفید و مشکی است.

آبی کاربنی

این رنگ توسط کمپانی پنتون به عنوان رنگ پایداری و وفاداری ترسیم شده است. رنگی شیک، لاکچری و جذاب که بسیار موردپسند سلبریتی‌ها و به‌خصوص خاندان سلطنتی است. رنگ آبی کاربنی، رنگی است که با بسیاری از رنگ‌های دیگر ست می‌شود؛ هم با رنگ‌های گرم و هم با رنگ‌های سرد.

افراد با پوست‌های سرد از شال و روسری‌هایی با طیف آبی کلاسیک و آبی کاربنی می‌تواند استفاده کنند و بهتر است در دیگر اجزای استایل خود از یک رنگ روشن مانند سفید یا صورتی کم‌رنگ هم استفاده کنند. علاوه بر این برای ست کردن شال و روسری‌های آبی کاربنی در اولین گام می‌توانید از رنگ‌های مشابه مثل خود آبی کاربنی، سرمه‌ای و آبی استفاده کنید. جهت خرید شال و روسری کلیک بفرمایید.

شال و روسری آبی

این رنگ در این کالکشن‌ها به روش خلاقانه‌ای استفاده شده بود و پنتون از این رنگ به عنوان رنگ اطمینان بخش یاد می‌کند. برای یک استایل خلاقانه، آبی را می‌توانید با مشکی یا خاکستری ست کنید اما همیشه می‌توانید سراغ یک استایل سرتاپا آبی هم بروید، مثلاً جین‌ها را در کنار هم و در ترکیب با یک شال و روسری آبی بپوشید.

شال و روسری آبی کمرنگ

اگر طرف‌دار رنگ‌های آرام هستید این رنگ یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای پاییز امسال است. رنگ آبی کم‌رنگ مناسب پوست‌های گرم و تیره است. شما می‌توانید شال و روسری‌های آبی کم‌رنگ را هم با رنگ‌های خنثی و هم با رنگ‌های شاد و جیغ ست کنید، انتخاب رنگ بستگی به مکان مورد استفاده و سایر آیتم‌های استایلتان دارد.

شال و روسری سورمه ای

شاید عجیب باشد اما پنتون این رنگ را در دستهٔ رنگ‌های neutral قرار داده است، با اینکه سورمه‌ای رنگی غلیظ است این رنگ می‌تواند یکی از ستون‌های اصلی کمد لباس شما باشد. طراحان با این رنگ لباس‌های بی‌نظیری را طراحی و آن را به یکی از ترندهای اصلی تبدیل کردند. شال و روسری‌های سورمه‌ای در کنار رنگ خنثی مانند طوسی‌های روشن، استایل رسمی و اداری برای شما می‌سازد.

شال و روسری آبی در کنار سفید

سفید یک رنگ خنثی است و به راحتی با همه رنگ‌ها مانند آبی ست می‌شود. ترکیب این دو رنگ با هم به شما حس آرامش می‌دهد. می­توان رنگ سفید را به عنوان زیر مانتویی یا کیف و کفش در نظر گرفت و از شال و روسری و پالتو آبی در کنار هم استفاده کرد.

 شال و روسری آبی کاربنی با نارنجی روشن

رنگ نارنجی، مکمل رنگ آبی است و یار همیشگی آن. در واقع شاید هیچ رنگی برای ست کردن با آبی، مناسب‌تر از رنگ نارنجی نباشد. از نارنجی می‌توانید به عنوان یک لباس یا اکسسوری استفاده کنید.

شال و روسری آبی در ترکیب با خاکستری

خاکستری یکی از رنگ‌های خنثی است که تناژهای مختلفی دارد و می‌توان با تغییر تناژ رنگی از خاکستری میانه به سمت خاکستری روشن یا تیره، آن را با هر رنگی ست کرد. فقط کافی است مقدار تیرگی یا روشنی رنگ مورد نظر را تشخیص دهید و تناژ خاکستری را متضاد آن انتخاب کنید. خاکستری روشن، رنگ مناسبی برای آبی کلاسیک به شمار می‌آید و خاکستری تیره رنگ مناسبی برای آبی کم‌رنگ یا روشن است.

شال و روسری‌های آبی در کنار قرمز

آبی و قرمز از رنگ‌های اصلی هستند. برای ست کردن این دو رنگ در کنار هم باید دقت کرد. از ترکیب آبی و قرمز در کنار هم به یک اندازه، استفاده نکنید. بهتر است که بیشتر استایل شما آبی و یکی از اکسسوری‌های کوچک خود را قرمز استفاده کنید.

شال و روسری آبی در ترکیب با مشکی

مشکی که دیگر جای حرفی باقی نمی‌گذارد. رنگی که با تمام رنگ‌های دنیا قابل ست کردن است. میزان استفاده از رنگ مشکی در این ست را بر عهده خودتان می‌گذاریم. می‌توانید در استایل کاملاً مشکی از شال و روسری آبی استفاده کنید و یا از کیف آبی و یا شلوار جین در کنار شال و روسری آبی استفاده کنید، همچنین در صورت نیاز برای خرید شلوار جین زنانه میتوانید حالا از فروشگاه میس رز اقدام بفرمایید.

شال و روسری‌های آبی با انواع رنگ‌های آبی

استایل مونوکوروم به استایلی گفته می‌شود که در آن از یک رنگ با تناژها و سایه‌های مختلفی استفاده می‌شود. رنگ آبی هم از این قاعده مستثنی نیست. شما می‌توانید از رنگ‌های مختلف آبی، مثل آبی آسمانی، سورمه‌ای و… همراه با آبی کلاسیک استفاده کنید. برای انتخاب اصولی این مطلب را بخوانید: مطالعه روانشناسی رنگ ها در انتخاب پوشاک

ترکیب شال و روسری‌های آبی با رنگ سبز

رنگ‌های آبی و سبز یار همیشگی هم هستند. فقط کافی است که رنگ‌ها و تناژهای مناسب را در کنار هم استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال شال و روسری آبی کم‌رنگ را با مانتوهای سبز ارتشی و در کنار شال و روسری‌های آبی کاربنی از مانتو یا بارانی‌های سبز روشن و مایل به زرد استفاده کنید.

روش های ست کردن لباس با شال آبی

نوع و استایل پوشش، یکی از مسائل مهم برای بانوان است. شال و روسری جزء جدا ناپذیر پوشش بانوان می باشد. بدون شک، داشتن یک استایل به روز و در عین حال جذاب، یکی از خواسته های اساسی هر خانمی خواهد بود. یکی از مسائلی که می تواند استایل روزانه یا مجلسی شما را بسیار تغییر دهد، ست کردن است. برای ست کردن باید با طیف رنگی و هارمونی رنگ ها آشنایی داشته باشید.

در این مقاله به طور ویژه به ست کردن لباس با شال آبی اشاره می کنیم و به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید استایل های شیک و به روزی با کمک این رنگ شال داشته باشید. شال ها، همیشه به خاطر ایجاد جذابیت بیشتر در سبک پوشش و استایل، معروف بوده اند. شال به عنوان بخش فشن یک پوشش مورد توجه قرار می گیرد. استفاده از شال، دست شما را برای استفاده از دیگر اکسسوری ها نیز باز می گذارد. در قدم اول، بهتر است با انواع روش های ست کردن که می توانید از آن ها استفاده کنید آشنا شوید.

رنگ آبی جز رنگ های سرد محسوب شده و دارای طیف رنگی بسیار متنوعی می باشد. هر کدام از این طیف ها می توانند در پدید آوردن یک پوشش بی نظیر، خارق العاده عمل کنند. تنها باید بدانید که ست کردن لباس با شال آبی به چه صورت انجام می شود. در ادامه روش های اصلی ست کردن را بیان می کنیم.

1-استفاده از رنگ متضاد: هر رنگی در هر طیف رنگ که قرار داشته باشد، دارای یک رنگ متضاد است. برای مثال؛ متضاد رنگ بنفش، رنگ زرد است. البته نکته ای کوچک را نباید فراموش کنید. رنگ آبی دارای طیف های متفاوتی است. هر طیف به صورت جداگانه دارای رنگ متضاد است. به زبان ساده تر شما نباید از رنگ آبی بنفش (آبی پررنگ) در مقابل رنگ زرد استفاده کنید. در اینجا باید از رنگ زرد نارنجی استفاده شود. استفاده از رنگ های متضاد راهی فوق العاده برای ست کردن لباس است. البته باید بگوییم که انجام این کار، آسان نیست. برای ست کردن رنگ آبی با لباس خود، باید طیف رنگ های گوناگون را به خوبی بشناسید.

همچنین در این قسمت، باید به اهمیت جنس پارچه، میزان بازتاب نور، ساده یا طرح دار بودن شال یا لباس و… نیز توجه کنید. به مکانی که قصد حضور در آن را دارید نیز دقت کنید. آیا قرار است نور زیادی در آنجا وجود داشته باشد و یا فضایی که قصد حضور در آن را دارید، نور بسیار کم و دلنشینی دارد؟ این مسئله روی بازتاب رنگ لباس و شال شما تأثیر فوق العاده ای دارد. سعی کنید اگر از یک شال براق استفاده می کنید، لباس های خود را مات تر انتخاب کنید. البته نه آن قدر مات که به ظاهر کلی شما آسیب برساند. این تضاد معمولاً جلوه ی مورد پسندی در استایل شما پدید می آورد.

2- استفاده از رنگ های هم طیف و مکمل: برخلاف مورد قبل، شما می توانید برای ست کردن لباس با شال آبی خود، از سایر طیف های همین رنگ نیز استفاده کنید. یک شال آبی فیروزه ای را در نظر بگیرید. شما می توانید لباس خود را از بین رنگ های آبی بنفش، آبی روشن، سبز آبی و… انتخاب کنید. کیف و کفش خود را نیز میتوانید از میان رنگ های خنثی انتخاب کنید. رنگ های خنثی میان رنگ های دیگر ارتباط برقرار می کنند.

منبع : limeroad.com

خروج از نسخه موبایل