نماد سایت مجله ایرانی

پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟

در این مقاله می‌خواهیم در مورد نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با شما صحبت کنیم. اس ام اس انبوه کاربردهای زیادی دارد اما بسیاری از صاحبان کسب و کارها اطلاعات زیادی در مورد مزیت‌ها و کاربردهای استفاده از این روش تبلیغاتی ندارند. ارسال پیامک انبوه چیست و چگونه اس ام اس تبلیغاتی انبوه بفرستیم؟ برای ارسال اس ام اس انبوه حتماً باید به مخابرات یا پیشخوان دولت مراجعه کنیم؟ هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی چقدر است؟ شماره موبایل افراد را از کجا بیاوریم؟

موبایل

این‌ها تنها بخشی از سؤالات مهم صاحبان کسب و کارها در مورد پیامک تبلیغاتی انبوه هستند. به همین دلیل ما در این مقاله سعی می‌کنیم هر آنچه باید در مورد این سرویس جذاب بدانید را در اختیار شما قرار دهیم. به شما قول می‌دهیم بعد از خواندن این مقاله سیر تا پیاز چگونگی ارسال پیامک تبلیغاتی را بدانید.

پیامک انبوه چیست؟ آیا ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بهترین گزینه است؟

در پاسخ به سوال پیامک انبوه چیست باید گفت پیامک انبوه یک روش بسیار کارآمد برای ارسال پیامک به تعداد زیادی از افراد است. اگر شما بخواهید فروشتان را به سرعت افزایش دهید، یا یک اطلاعیه مهم تبلیغاتی و انتخاباتی را به سریع ترین شکل ممکن اطلاع رسانی کنید، بدون شک ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه یکی از گزینه‌های شما خواهد بود. روزانه تعداد خیلی زیادی پیامک تبلیغاتی برای من و شما ارسال می‌شود، خیلی از افراد می‌گویند پیامک تبلیغاتی جواب نمی‌دهد، پس چرا از تعداد پیامک‌های تبلیغاتی کم نمی‌شود؟ اما در واقع اگر فقط یک بار از تبلیغات پیامکی انبوه (اصولی) استفاده کرده باشید، از نتایج آن شگفت زده خواهید شد.

از طرفی هزینه ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه در مقایسه با سایر روش‌ها بسیار کمتر است و برای کسب و کارهای کوچک با بودجه کم و استارتاپ ها نیز بهترین گزینه محصوب می‌شود. شما می‌توانید تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی را در صفحه ملاحظه نمایید. با مقایسه ساده بین ارسال پیامک تبلیغاتی و سایر روش ها متوجه می شود که این روش هزینه بسیار پایین تری دارد.

نحوه ارسال اس ام اس انبوه؛ چگونه اس ام اس تبلیغاتی بفرستیم؟

بعضی از مشتریان ما فکر می‌کنند که برای ارسال پیامک انبوه باید به مخابرات یا پیشخوان دولت مراجعه کنند، حتی خیلی افراد در اینترنت به دنبال هستند و تصور می‌کنند که مخابرات پنل پیامکی ارائه می‌دهد. اجازه دهید خیالتان را راحت کنم برای ارسال پیامک انبوه نیازی به مراجعه به مخابرات و دفتر پیشخوان دولت نیست و همچنین شما به سخت افزار مخابراتی یا مودم سیمکارتی (GSM MODEM) برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه نیاز ندارید. تنها کاری که لازم است برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه انجام دهید خرید پنل اس ام اس است. که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با استفاده از پنل اس ام اس

پنل اس ام اس یک نرم افزار اینترنتی و تحت وب است که قابلیت ارسال اس ام اس تبلیغاتی را برای شما فراهم می‌کند.. شما با خرید پنل پیامکی می‌توانید پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید. اما این تنها قابلیت پنل اس ام اس نیست. یک پنل اس ام اس امکانات بسیار جذابی را برای شما فراهم می‌کند که ارسا پیامک تبلیغاتی انبوه تنها یکی از آن‌ها است. ما قبلاً در یک مقاله به صورت مفصل در مورد پنل اس ام اس صحبت کرده‌ایم اگر دوست دارید در مورد پنل اس ام اس اطلاعات بیشتری داشته باشید مقاله  را مطالعه نمایید.

بانک شماره موبایل را از کجا تهیه کنم؟ پیش نیاز ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

در قدم بعدی، شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به بانک شماره موبایل نیاز دارید. بانک شماره موبایل استان و شهرها به صورت طبقه‌بندی شده در سامانه پیامکی وجود دارد، اگر شما می‌خواهید به افرادی که در تهران و پیش شماره موبایل انها 09121xxx (اصطلاحاً کد 1) هستند پیامک ارسال کنید نیازی نیست که شما شماره موبایل این افراد را جداگانه تهیه کنید. (اکثر) سامانه پیام کوتاه خودشان بانک شماره موبایل را به صورت تفکیک شده و طبقه‌بندی شده در اختیار شما قرار می‌دهند تا شما بتوانید به سادگی بازاریابی پیامکی را انجام دهید. در واقع یکی از مهمترین ویژگی‌های سامانه پیامک بانک شماره موبایل بروز است که شما بتوانید به مخاطبان پیامک ارسال کنید و درگیر پیداکردن شماره موبایل نباشید. پس برای اینکه بتوانید پیامک انبوه بفرستید باید ابتدا به فکر  باشید.

نحوه ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه به سراسر ایران و خارج از کشور

با خرید سامانه پیامکی از آموت می‌توانید به تمام استان‌ها و شهرهای ایران پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید. علاوه بر این قابلیت ارسال اسم اس انبوه به خارج از کشور نیز وجود دارد. به این ترتیب مخاطبان شما در هر جایی باشند می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. در مقاله  می‌توانید اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید و لیست کاملی از استان‌ها و کشورهای مختلف را مشاهده کنید.

چگونه پیامک انبوه تبلیغاتی بفرستیم؟

حال که متوجه شدید، پیامک تبلیغاتی چگونه ارسال می‌شود، لازم است با روش‌های مختلف ارسال پیامک تبلیغاتی آشنا باشید و بدانید برای کسب و کار شما کدام روش بهتر جواب می‌دهد و کدام مهره شطرنج را باید جا به جا کنید تا موفقیت بیشتری نسبت به رقیبتان بدست آورید.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه منطقه‌ای

زمانی که قصد دارید پیامک تبلیغاتی را به افراد یک شهر، استان یا حتی سراسر کشور ارسال کنید (نامزدهای انتخاباتی و برندها و فروشگاه‌های محبوب برای برندسازی و جذب مشتری از این روش برای تبلیغات و برند سازی استفاده می‌کنند.)

ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه براساس کد پستی

در روش شما می‌توانید به افرادی که در مکان مورد نظر شما ساکن هستند پیامک ارسال کنید و این مورد برای حذب مشتری و افزایش فروش و جلب توجه ساکانان یک محله بسیار کاربردی است

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از طریق فایل اکسل

در روش  شما می‌توانید به افرادی که شماره موبایل‌های آن‌ها را در فایل اکسل دارید یا شماره موبایل انها را در دفترچه تلفن پنل اس ام اس ذخیره کرده‌اید پیامک ارسال کیند.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS

 برای اپراتور ایرانسل است که از طریق این سرویس شما می‌توانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی سرویس می‌گیرند پیامک ارسال کنید و با سرویس دکل مخابراتی BTS شما قادر هستید به افرادی که همین الان در مکان کسب و کار شما هستند پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک بر اساس محله

این روش ارسال پیامک برای تهران امکان پذیر بوده و برای ارسال پیامک تبلیغاتی به محله‌های تهران قابل استفاده است.

ارسال پیامک انبوه بر اساس سن و جنسیت

در روش  شما می‌توانید به مخاطب هدفتان اگر در یک بازه سنی خاص باشد یا اگر مخاطب شما فقط  بانوان یا آقایان هستند، می‌توانید از این روش تبلیغات استفاده نمایید. شما می‌توانید بر اساس استراتژی‌های بازاریابی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر در انتخاب بهترین گزینه نیاز به راهنمایی‌های بیشتری دارید، همکاران ما در بخش مشاوره آنلاین نیز می‌توانند به صورت رایگان اطلاعات مربوط به نحوه ارسال پیام انبوه را در اختیار شما قرار دهند.

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی چگونه محاسبه می‌شود؟

در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی، هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بسیار مقرون به صرفه است، مثلاً اگر بخواهید برای یک جمع 100 نفره تراکت پخش کنید احتمالاً برای شما (و چاپخانه) چاپ 100 تراکت مقرون به صرفه نباشد اما پیامک تبلیغاتی انعطاف پذیر است، شما می‌توانید پیامک تبلیغاتی را حتی برای یک نفر هم ارسال کنید و هزینه ارسال پیامک براساس افرادی که پیامک شما را دریافت می‌کنند محاسبه شده و هزینه پیامک افرادی که پیامک تبلیغاتی شما را دریافت نمی‌کنند عودت داده می‌شود.

چگونه پیامک تبلیغاتی بفرستیم؟

حال که با نحوه ارسال اس ام اس تبلیغاتی آشنا شدید و متوجه شدید ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه تنها با داشتن یک پنل اس ام اس امکان پذیر است، برای ارسال پیامک انبوه دو راهکار وجود دارد: در روش اول، می‌توانید ارسال اس ام اس انبوه را به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی (مانند آموت) بسپارید. در روش دوم می‌توانید از سایت ما یک پنل پیامکی تهیه کنید و خودتان به بانک شماره موبایل دسترسی داشته باشید و پیامک انبوه ارسال نمایید. همانطور که متوجه شدید خوشبختانه با خرید پنل اس ام اس شما مشکل بانک شماره موبایل ندارید چرا که ما به صورت رایگان بانک شماره موبایل‌های طبقه بندی شده را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و خرید پنل اس ام اس با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. مشاوران حرفه‌ای ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند. امروزه با وجود اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی پیامکی همچنان کاربرد بسیاری دارد. یکی از دلایل این  موضوع آن است که پیامک بیشتر از پیام‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی توجه افراد را به خود جلب می‌کند. در این مقاله قصد داریم به نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی بپردازیم و بازاریابی پیامکی را نیز بررسی کنیم. اگر قصد دارید اطلاعات کاملی در این باره به دست آورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

پیامک انبوه چیست؟

پیامک انبوه همان‌طور که از نام آن مشخص است، روشی برای ارسال پیامک برای تعداد زیادی از مخاطبان است. از این روش بیشتر برای اهداف تبلیغاتی استفاده می‌شود. برای مثال اگر قصد دارید فروش خود را افزایش دهید می‌توانید با ارسال پیشنهاد‌های شگفت‌انگیز به مشتریان، آن‌ها را برای خرید ترغیب کنید. توجه داشته باشید که پیامک تبلیغاتی فقط زمانی نتیجه‌بخش خواهد بود که به شکل اصولی انجام شود. در غیر این‌ صورت افراد توجهی به آن اس‌ام‌اس نخواهند کرد. در ادامه بیشتر به نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی می‌پردازیم.

بازاریابی پیامکی چیست؟

در بررسی نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی، بازاریابی پیامکی متنی، فرآیندی برای برقراری ارتباط با مشتریان و برای اطلاع‎رسانی در مورد اخبار تجاری، فروش، تبلیغات یا سایر اطلاعات مرتبط به مشتریان از طریق پیامک (خدمات پیام کوتاه) است. این یک نوع استراتژی بازاریابی دیجیتال بوده که به ایجاد آگاهی از برند در سطح شخصی‌تر کمک می‌کند. می‌توانید پیام‌های انبوه را به گروه‌هایی از مشتریان یا بخش خاصی از مخاطبان ارسال کنید. همچنین می‌توانید با ارسال پیام‌های فردی، سفارشی‌سازی بیشتری برای برند خود انجام دهید. این روش به شما این امکان را می‌دهد که از سایر روش‌های بازاریابی مانند تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌های بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر عبور کنید و مستقیماً به تلفن همراه مشتریان نفوذ کنید.

تفاوت ارسال پیام انبوه با بازاریابی پیامکی چیست؟

در بحث نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی، ارسال پیام انبوه با بازاریابی پیامکی تفاوت‌هایی دارد. بازاریابی پیامکی، اس‌ام‌اس مارکتینگ است و همیشه برای مخاطبان هدف ارسال می‌شود. در حالی که پیام انبوه می‌تواند برای بسیاری از افراد که لزوماً مخاطب هدف شما نیستند نیز ارسال شود.

ساز و کار بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی متکی به پایگاه داده‌ای متشکل از نام مشتریان، شماره تلفن همراه و سایر اطلاعات (منطقه جغرافیایی، دسته‌بندی مشتری، علایق مشتری) است که به شما کمک می‌کند روند فروش را تسریع بخشید.

نمونه‌های رایج بازاریابی پیامکی عبارتند از:

چرا بازاریابی پیامکی مؤثر است؟

قبل از دانستن نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی باید بدانید که پیامک به چند دلیل یکی از مفیدترین کانال‌های بازاریابی است:

فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند

با توجه به اینکه امروزه بیشتر افراد تلفن هوشمند دارند، پیامک یک راه عالی برای دسترسی مستقیم به مشتریان است. با قرار دادن یک پیوند یا لینک در متن پیامک، می‌توانید تعامل با تجارت خود را به صورت آنلاین افزایش دهید.

حلقه بازاریابی ایمیلی را می‌بندد

بازاریابی ایمیلی و پیامکی شباهت‌های زیادی در اجرای استراتژی خود دارند. این دو بهترین عملکرد را در کنار هم خواهند داشت. همان‌طور که قبلاً ذکر شد، می‌توانید از پیامک برای ارسال اعلان‌های فوری استفاده کنید، در حالی که ایمیل حاوی محتوای طولانی‌تر مانند یک خبرنامه است.

نرخ تعامل بالا

نرخ تعامل اس‌ام‌اس در مقایسه با ایمیل نجومی است، به طوری که 90 درصد از پیامک‌ها در عرض 3 دقیقه پس از دریافت آنها خوانده می‌شوند. این باعث می‌شود پیامک در ارائه اطلاعات حیاتی با نرخ موفقیت بالا بسیار مفید باشد.

خروج از نسخه موبایل