ورزش

آل‌نعمه: فولاد به دنبال ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی است

مربی فولاد خوزستان گفت: در ۲ بازی اخیر که با حضور آقای ویسی انجام شد، تیم فولاد از خود نمایش خوبی ارائه داد و همین نشان می‌دهد روند خوبی را در پیش داریم و به وضعیتی رسیده‌ایم که می‌توانیم جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندی ارتقا دهیم.

به گزارش مجله ایرانی، احمد آل‌نعمه در نشست خبری پیش از بازی شمس‌آذر قزوین و فولاد خوزستان که پنج‌شنبه شب ۲۳ فروردین برگزار شد در غیاب عبدالله ویسی که‌ به‌ دلیل اخراج در بازی پیش از حضور در نشست محروم بود، اظهار کرد: ما به خوبی می‌دانیم فردا بازی مهمی با تیم شمس‌آذر در پیش داریم، تیمی که این فصل نشان داد تیم سخت‌کوشی است که مربی جوان و خوبی دارد.

وی با بیان این که فولاد برای بازی با شمس‌آذر برنامه و تدابیری دارد، بیان کرد: با وجود این که بازی قبل یک بازی هجومی از خود به نمایش گذاشتیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم با این حال در هفته‌ای که گذشت به خوبی تمرین کردیم و برای بازی فردا آماده هستیم و به طور قطع برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

مربی فولاد خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت تیم فولاد، گفت: در ۲ بازی اخیر که با حضور آقای ویسی انجام شد، تیم فولاد از خود نمایش خوبی ارائه داد و همین نشان می‌دهد روند خوبی را در پیش داریم و به وضعیتی رسیده‌ایم که می‌توانیم جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندی ارتقاء دهیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت حضور بازیکنان، تصریح کرد: متأسفانه در بازی با شمس‌آذر چند بازیکن را به دلیل چهار اخطاره بودن نداریم، ولی بازیکنان دیگری داریم که جوان هستند و می‌توانند جای بازیکنانی که حضور ندارند را پر کنند.

آل‌نعمه در پایان خاطرنشان کرد: عبدالله ویسی در هر تیمی که حضور داشته نشان داده خواهان فوتبال رو به جلو و هجومی است و آن شور و هیجانی که در تمرین به بازیکنان می‌دهد، در بازی و در کنار زمین نیز به بازیکنان منتقل می‌کند.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا