ورزش

بازی به بازی پیش می‌رویم

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌ حذفی با سه گل نفت و گاز گچساران را مغلوب کرد

سیدجلال حسینی پس از این مسابقه اظهار کرد: بعد از مدت‌ها روی نیمکت بودم و خدا را شکر برد خوبی بود و بچه‌ها زحمت کشیدند.

او در رابطه با مشکل قراردادش با پرسپولیس: مشکلی بود که درست شد.

حسینی درباره شرایط پرسپولیس گفت: تیم خوب است و بچه‌ها شرایط خوبی دارند و امروز هم بازی خوب بود و بازیکنان خیلی خوب بازی کردند. جام حذفی فعلا برای ما تمام شد و برای لیگ برتر آماده می‌شویم.

مربی پرسپولیس درباره داربی بیان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم. استقلال، سپاهان و تراکتور تیم‌های حاضر در کورس رقابت هستند و بچه‌های ما باید روز به روز بیشتر تلاش بکنند که ما روز به روز پیش برویم.

مربی پرسپولیس درباره خط دفاعی این تیم گفت: قبلا هم خوب بود. یک مرحله سخت داشتیم که گذراندیم. شرایط بازی به بازی پیش می‌رود. نیم‌فصل دوم کار برای همه تیم‌ها سخت است. بچه ها تلاش می‌کنند و امیدوارم بتوانیم روند خوب را دامه دهیم‌.

او درباره عملکرد خریدهای جدید پرسپولیس در این بازی گفت: باید تلاششان را بیشتر بکنند. اصلا کاری نداریم که یک بازی یا دو بازی خوب هستند و در پرسپولیس اصلا این طور نیست. باید با تمام قدرت بازی کنند و نظم تیمی داشته باشند.

دریافتی بازیکنان به حد ایده آل نرسیده است؟ مربی سرخپوشان در پاسخ به این سوال گفت: دقیقا همین طور است و امیدوارم باشگاه این موضوع را حل کند و بچه بتوانند شرایط‌شان را چه از لحاظ مالی، چه فوتبالی حفظ کنند.

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا