نماد سایت مجله ایرانی

چرا کاشت ناخن کنده میشه؟

از دست دادن ناخن های کاشته شده یکی از مشکلات دردناک خانم هایی است که کاشت ناخن یا آموزش کاشت ناخن را گذرانده اند و به عنوان یک هنرمند وارد بازار کاشت ناخن شده اند.

داشتن ناخن های شکننده و عدم ماندگاری لاک ناخن روی ناخن های طبیعی، بسیاری از خانم ها را مجبور به کاشت ناخن کرده است. کیفیت دقیق کاشت ناخن حرفه ای که توسط یک ناخن گیر حرفه ای انجام می شود باعث بازگشت مشتری می شود و در واقع مهمترین عامل موفقیت یک ناخن کار حرفه ای است. عوامل زیادی در این کیفیت دخیل هستند، اما مهمترین آنها ماندگاری کاشت ناخن در دست مشتری و ریزش ناخن است.

بارها می بینید که کاشت ناخن کاملا از ناخن مشتری جدا شده و می افتد. حتی گاهی اوقات افتادن ناخن باعث آسیب به لاک طبیعی ناخن مشتری می شود و این یکی از مهم ترین عوامل نارضایتی مشتری نسبت به ناخن کار و عدم مراجعه  مجدد به است. در این مقاله از https://emrouze.com دلایل ریزش ناخن را به شما می گوییم.

علل ریزش ناخن های ریشه دار

افتادن ناخن کاشته شده باعث کاهش کیفیت کار و ناراحتی مراجعه کننده می شود، البته باید توجه داشت که ناخن کار همیشه مقصر نیست و در برخی موارد نیز مراقبت نادرست مشتری از کاشت مقصر نیست. بسته به اینکه چه چیزی باعث ریزش کاشت ناخن می شود، علل ریزش ناخن به 2 دسته تقسیم می شوند:

علت ریزش ناخن های کاشته شده اشتباه تکنسین ناخن است.

دلایل افتادن ناخن کاشته شده تقصیر خود مشتری است.

1- علل شکست ناخن کاشته شده در رابطه با عملکرد ناخن:

اگر موارد زیر مورد توجه تکنسین ناخن قرار نگیرد، کاشت جدیدترین مدل ناخن عروس از پوسته ناخن جدا شده و یا دچار هوای بیش از حد می شود که ممکن است باعث ریزش آن شود.

نکات مهمی که اگر در فونداسیون رعایت نکنید، ناخن کاشته شده می افتد:

زیرپوشش اولین مرحله کاشت ناخن است و همانطور که از نامش پیداست یک مرحله اساسی و بسیار مهم است. اگر فونداسیون مناسب و اساسی انجام نشود، کاشت ناخن دوام زیادی نخواهد داشت و دچار تنگی هوا می شود یا به طور کامل کنده می شود. یکی از مهم ترین قسمت های زیرپوش مانیکور خشک است، بنابراین اطمینان از اینکه مانیکور خشک به طور کامل انجام می شود و تمام کوتیکول ها از صفحه ناخن جدا می شوند، مهم است.

در واقع در زیرساخت ها باید پوسته را برای یک کاشت موفق و با کیفیت و مانند بسیاری از کارهای دیگر که می خواهید چیزی به سطح آن بچسبانید کاملاً و روان آماده کنید. ، سطح اولیه باید کاملاً تخریب شود. خراشیدن سطح ناخن نیز یکی از نکات اصلی زیرسازی است. هدف از سوهان زدن سطح ناخن، مناسب ساختن بستر برای اجرا و زدودن چربی روی سطح ناخن است و باید تمام سطح پوسته ناخن را کاملا بتراشید، اما مراقب باشید که پوسته ناخن نازک نشود. این عمل به کراتین صفحه ناخن آسیب می رساند و برای ترمیم، سطح پوسته ناخن را به بستری نامناسب برای مواد کاشت تبدیل می کند و باعث بیرون آمدن کاشت ناخن می شود.

اولین نکته ای که در صورت عدم رعایت آن باعث ریزش ناخن می شود:

همانطور که می دانید ماده ناخن به راحتی به ناخن نمی چسبد و برای ایجاد این چسبندگی به ماده واسطه ای به نام پرایمر نیاز است. پرایمر به عنوان چسب عمل می کند و به چسبیدن لاک ناخن به ناخن کمک می کند، بنابراین قبل از استفاده از لاک باید سطح پوسته ناخن را با پرایمر بپوشانید. در حال حاضر، بسیاری از هنرمندان ناخن این را به خوبی می دانند. تنها مشکل این است که به دلایلی فراموش می کنند که پرایمر را دقیقاً در زمانی که باید روی ناخن ها بزنند!

فراموشی پرایمر یکی از دلایل افتادن ناخن تعبیه شده و هوادهی کاشت ناخن است.

نکته دیگر در مورد استفاده از پرایمر این است که پس از استفاده از پرایمر روی ناخن، حدود 20 ثانیه فرصت دارید تا از لایه اول اپلیکیشن استفاده کنید زیرا پس از این مدت پرایمر خاصیت خود را از دست می دهد. بنابراین همانطور که می توانید حدس بزنید، بیشتر زمان بین استفاده و استفاده از پرایمر بیش از 20 ثانیه است که احتمال ریزش ناخن را نیز افزایش می دهد. اگر تاثیر پرایمر بر کیفیت روکش ناخن و ماندگاری ناخن مالیده شده را برای فراموش نکردن آن در نظر می گیرید، توصیه ما این است که پرایمر را نزدیک به گرد و غبار و مایع نگه دارید و در صورت خود باشید. از شر آن خلاص شوید . مطالبی که نباید فراموش شوند

در کاربردهای ژل ناخن می توانید از مواد ژل و پرایمر برای ژل پایه برش استفاده کنید. آنچه در مورد پرایمر در پیوند پودری توضیح داده شده نیز معتبر است و در پیوند ژل نیز باید پرایمر یا برش پایه را برای برش پایه یا ژل زدن در صورت فراموشی یا دیر زدن پرایمر دنبال کرد. درخواست دادن. استفاده از این ماده احتمال افتادن ناخن کاشته شده را افزایش می دهد.

نکاتی در مورد موادی که در صورت رعایت نکردن باعث ریزش ناخن کاشت می شوند:

قرار دادن نامناسب مواد یکی دیگر از دلایل ریزش ناخن است.

در طول مدت استفاده از مواد، زمانی که محصول را روی ناخن می‌زنید، اگر هوا در مواد باقی مانده بود، به آرامی ابزار مداد را بمالید تا کاملاً خارج شود. استفاده از مواد خیلی نازک باعث تورم ناخن و در نهایت افتادن آن می شود. هنگام استفاده از مواد، اگر ضخامت زیاد باشد، در طول مدت استفاده باید مواد را نازک کرد، استفاده زیاد باعث بسته شدن ناخن ها می شود و این یکی از دلایل ریزش ناخن ها است. بودن. وقتی صحبت از لاک ژل می شود، اگر مواد خیلی ضخیم باشد، لایه زیرین مواد نمی تواند خشک شود و به صورت کیسه ای باقی می ماند که یکی از رایج ترین دلایل ریزش ناخن دوباره تنظیم شده است.

2- دلایل مربوط به مشتری برای افتادن ناخن ها:

علاوه بر شکنندگی، که ممکن است در اثر فعالیت ناخن ایجاد شده باشد، افتادن ناخن کاشته شده ممکن است به دلیل عدم مراقبت صحیح مشتری از کاشت باشد. افرادی که کاشت ناخن انجام می دهند باید برخی نکات مراقبت از کاشت ناخن را رعایت کنند تا کاشت ناخن دوام بیشتری داشته باشد و عدم رعایت این نکات باعث می شود که کاشت ناخن از بین برود و به پوسته ناخن آنها آسیب برساند. البته لازم به یادآوری است که این بخش مجدداً به ناخن‌کار مربوط می‌شود، زیرا او باید نحوه مراقبت از ناخن‌های خود را به مشتری یادآوری کند و در مورد کارهایی که می‌تواند و نمی‌تواند انجام دهد، هشدارهای لازم را به او بدهد.

کارهای خانه را بدون دستکش انجام دهید.

یکی از مهم ترین و شایع ترین علل رشد ناخن های پا، شستن ظروف بدون دستکش است.

قرار گرفتن طولانی مدت ناخن کاشته شده در زیر آب برای شستن ظروف باعث جدا شدن مواد کاشت ناخن از پوسته ناخن و هوای کاشت می شود و در نهایت کاشت ناخن می افتد. بنابراین، حتما به مشتری خود توصیه کنید که برای انجام کارهای خانه از دستکش استفاده کند. به یاد داشته باشید که یک تکنسین ناخن حرفه ای و موفق وظیفه مراقبت از زیبایی دست مشتریان خود را بر عهده دارد.

استخرها و جکوزی های پرکاربرد:

قرار گرفتن در آب استخر یا جکوزی یا سونا نیز دلیلی برای افتادن ناخن است.

همانطور که قبلا ذکر شد، قرار گرفتن طولانی مدت کاشت ناخن در معرض آب باعث جدا شدن کاشت ناخن از ناخن طبیعی می شود.

برای زدن ناخن:

کاربران با ناخن های بلند بیشتر در معرض این آسیب هستند.

با توجه به اینکه طول ناخن از طول طبیعی ناخن طبیعی افراد بیشتر است، در برخی موارد فراموش می کنید که دستان شما کمی حساس تر از قبل هستند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. بارها سر ناخن ضربه می خورد و این ضربه ها منجر به خفگی هوا یا جدا شدن مواد ناخن و افتادن کاشت ناخن می شود.

مثلاً کسانی که زیاد از کیبورد استفاده می کنند یا کسانی که با انگشت خود خیاطی یا بافتنی می کنند، حتی خانم هایی که از وسایل فلزی در باشگاه استفاده می کنند و بسیاری از موقعیت های مشابه این حادثه رخ می دهد. بنابراین از مشتری خود بپرسید که با دست ها و انگشتانش چه می کند، بنابراین اگر به ناخنی برخورد کرد، پشت ناخن را ضخیم تر کنید.

گیرندگان پیوند ناخن باید هنگام برداشتن وسایل مراقبت بیشتری داشته باشند، زیرا وزن وسایل می تواند باعث افتادن ناخن های پیوند شده شود.

چرا ناخن از تخت خارج می شود؟

حموم عروسی چیست؟ شایع ترین بیماری های پوستی که باعث  می شوند عبارتند از: پسوریازیس، قارچ ناخن، اگزمای ناخن یا بافت اطراف ناخن، عفونت میکروبی زیر ناخن و زگیل زیر ناخن. این مشکل می تواند منجر به مشکلات دیگر ناخن شود. جدا شدن ناخن از بستر یا بستر ناخن باعث بدشکلی ناخن می شود و معمولاً عفونت های قارچی و میکروبی به راحتی از محل جدا شدن ناخن از بستر نفوذ کرده و باعث عفونت قارچی مزمن ناخن می شود. به همین دلیل بیمار باید ناخن ها را مرتبا تمیز نگه دارد تا احتمال عفونت ثانویه کاهش یابد.

خروج از نسخه موبایل