نماد سایت مجله ایرانی

تأمین تسهیلات ارزی مرکز پرتودهی گاما استان در دستور کار قرار گیرد

تأمین تسهیلات ارزی مرکز پرتودهی گاما استان در دستور کار قرار گیرد

تأمین تسهیلات ارزی مرکز پرتودهی گاما استان در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی استان چهارمحال وبختیاری ، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تأکید کرد: رئیس این سازمان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و رییس‌جمهور شهید تلاش کرده است.

وی با اشاره به تلاش‌های معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در عرصه هسته‌ای افزود: نگاه بیرونی این است که کارها با تدبیر پیش می‌رود.

نکونام به عناد شدید دشمن با فناوری هسته‌ای ایران اشاره و تصریح کرد: مردم کشور این موضوع را به‌خوبی فهمیده‌اند و سازمان انرژی اتمی موارد را با جدیت دنبال می‌کند اما آژانس بین‌المللی مخالفت‌هایی دارد.

وی یادآور شد: وابستگی آژانس بین‌المللی به صهیونیست‌ها و مستکبران برای توقف مسیر هسته‌ای ایران ادامه دارد و حرکت سازمان انرژی اتمی ایران در این مسیر نیازمند حقانیت، تدبیر، اراده و ایمان است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: شهدای هسته‌ای ایران دلیل این است که دشمن می‌خواهد این معنا تحقق یابد و مسیر سختی است پس نباید از حق خود غافل شویم.

وی گفت: از ابتدای فعالیت مرکز پرتودهی گاما یک امید بین ما ایجاد شد و چهارمحال و بختیاری در این زمینه جزء نخستین‌ها بود.

نکونام تأکید کرد: مرکز پرتودهی گاما چهارمحال و بختیاری می‌تواند مرکز پرتودهی برای چند استان کشور باشد و باید از این ظرفیت بهره‌گیری و استفاده بیشتری شود.

وی افزود: نوسان قیمت‌ها باعث وارد شدن خسارت‌هایی به کشاورزان می‌شود و با توسعه پرتودهی گاما می‌توان مدت زمان بیشتری محصولات را نگهداری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: در این راستا توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌تواند به کشاورزان استان کمک کند.

وی یادآور شد: به‌همین منظور توسعه مرکز پرتودهی گاما چهارمحال و بختیاری به تلاش بیشتر و حمایت‌های معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران نیاز دارد.

نکونام اضافه کرد: تأمین امکانات و تسهیلات ارزی از دیگر خواسته‌های فعالان پرتودهی گاما چهارمحال و بختیاری است که باید محقق شود.

46

خروج از نسخه موبایل