تجربه نیمه تابستان در بهار/دمای هوای اصفهان به بیش از ۳۵ درجه می‌رسد

به گزارش مجله ایرانی از اصفهان، این روزها در حالی که هنوز ۱۰ روزی با آغاز گرم ترین فصل سال فاصله داریم و با ویژه با توجه به بسته شدن رودخانه زاینده رود، اصفهان روزهای گرمی را سپری می کند.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی اصفهان، روند افزایشی دمای هوا در بیشتر مناطق استان اصفهان تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه دارد.

در این ارتباط مینا معتمدی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار کرد: دمای هوا از بعدازظهر امروز تا فردا افزایش می‌یابد و گرمای تابستان را تجربه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دمای هوای شهر اصفهان صبح امروز به ۲۶ درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه خنک‌تر شد اما این روند ادامه نخواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان تاکید کرد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه روز گذشته به ۳۵ و در خنک‌ترین ساعت به ۱۰ درجه سانتیگراد رسید.

وی بیان کرد: رگبار محلی در مناطق غربی استان به دلیل افزایش ابر و گذر امواج ناپایدار پیش بینی می‌شود که این رگبارها شدت چندانی ندارد و به صورت پراکنده در مناطق غربی و بویژه در ارتفاعات همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ خواهد بود.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی اصفهان، گذر متناوب امواج تا چند روز آینده در عصر و اوایل شب در استان همراه با وزش باد به نسبت شدید و در مناطق شرقی و شمالی استان همراه با گرد و خاک محلی خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا