نماد سایت مجله ایرانی

سنتر حریف، حاکم دو حلقه بود/ اشتباهات زیادی داشتیم

سنتر حریف، حاکم دو حلقه بود/ اشتباهات زیادی داشتیم

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، پس از باخت دور از انتظار شاگردانش در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مقابل تیم «پلیتا جایا» از اندونزی، اظهار کرد: متاسفانه نمی‌دانم چرا اشتباهاتی د دفاع داشتیم که اصلا نباید رخ می‌داد و این اشتباهات زیاد در کار‌های دفاعی باعث شد تا این بازی را از دست بدهیم، در حالی که می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: هر دو بازیکن پست پنج ما مصدومیت‌هایی داشتند، اما انتظار ما از بازیکن خارجی (جاناتان همیلتون) بیشتر بود و باید به تیم کمک می‌کرد، اما این اتفاق نیفتاد و بازیکن پست پنج آن‌ها (جیمز دیکی) حاکم دو حلقه بازی بود و زمینه برد حریف را فراهم کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: تصمیم داشتیم این بازی را کنترل کرده و برای بازی سوم پر قدرت وارد زمین شویم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. طبیعتا وقتی اشتباهات زیاد می‌شود رفته رفته اعتماد به نفس هم پایین می‌آید و همین موضوعات باعث باخت ما در این بازی شد. از الآن برای بازی سوم آماده می‌شویم.

او درباره بازی فردای شهرداری گرگان مقابل تیم «هیروشیما دراگون‌فلیز» از ژاپن، اظهار کرد: با توجه به باخت امشب، بازی آینده برای ما بسیار مهم است. آنالیز‌های لازم را انجام داده و می‌دهیم، اما نمی‌شود آن را رسانه‌ای کرد.

هاشمی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: بازیکنان من قبلا هم در شرایط سخت عکس‌العمل خوبی از خودشان نشان داده‌اند و مطمئنا فردا هم یک عملکرد خوب را از خودشان به نمایش می‌گذارند.

خروج از نسخه موبایل