نماد سایت مجله ایرانی

صادرات خوبی در حوزه ماشین‌آلات حوزه کشاورزی به کشورهای همسایه داریم

صادرات خوبی در حوزه ماشین‌آلات حوزه کشاورزی به کشورهای همسایه داریم

صادرات خوبی در حوزه ماشین‌آلات حوزه کشاورزی به کشورهای همسایه داریم

مجله ایرانی/خراسان رضوی مدیرکل دفتر ماشین آلات سنگین وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات خوبی در حوزه ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات حوزه کشاورزی وجود دارد و ما در حال صادرات به کشورهای همسایه هستیم. 

ابوذر جمشیدوند امروز ۱۹ بهمن‌ماه، در حاشیه افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی(ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون) اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ماشین‌آلات و ادوات حوزه کشاورزی بوده و با توجه به تاثیر موضوع امنیت غذایی، کشاورزی یکی از حوزه‌های بااهمیت در کشور است.

وی افزود: هدف این است که بتوانیم با ادوات و تجهیزات کشاورزی، بهره‌وری را در این حوزه افزایش دهیم تا میزان تولیدات محصولات را بیشتر کنیم و متعاقبا استفاده از منابع به حداقل برسد.

مدیرکل دفتر ماشین آلات سنگین وزارات صمت عنوان کرد: در این حوزه رشد خوبی صورت گرفته و شاهد این هستیم که بالغ بر ۹۵ درصد کل نیاز کشور به ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات مکانیزاسیون حوزه کشاورزی در داخل کشور تامین می‌شود.

جمشیدوند اضافه کرد: بالغ بر ۳۰۰ شرکت در این نمایشگاه حضور داشته و ۲۵ هزار متر مربع به این نمایشگاه اختصاص داده شده است. کل زنجیره از مواد اولیه تا تولید قطعات و ماشین‌آلات در داخل کشور تامین شده و اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

وی ادامه داد: علاوه بر استفاده داخلی از تولیدات ملی، صادرات خوبی نیز در حوزه ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات حوزه کشاورزی وجود دارد و ما در حال صادرات به کشورهای همسایه هستیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل