واکنش FIBA به درخشش ستاره‌های آمریکایی جدید شهرداری گرگان

فدراسیون جهانی بسکتبال نسبت به درخشش ستاره‌های آمریکایی جدید تیم شهرداری گرگان واکنش نشان داد.

به گزارش مجله ایرانی، در جریان نخستین روز از مسابقات جام باشگاه‌های بسکتبال آسیا که امروز (یک‌شنبه – ۲۰ خرداد ۱۴۰۳) به میزبانی دوبی برگزار شد، تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل KCC کره‌جنوبی به پیروزی قاطع ۱۰۲ – ۷۹ دست یافت که توجه فدراسیون جهانی را به خود جلب کرد.

شهرداری گرگان در این بازی از هر دو بازیکن جدید آمریکایی خود بعلاوه ویل چری، پوینت گارد این فصل خود استفاده کرد که درخشش دو ستاره جدید شهرداری گرگان مورد توجه FIBA قرار گرفت.

جوزف مایکل یانگ (در پست پوینت گارد و شوتینج گارد) به همراه جاناتان همیلتون (در پست سنتر) دو ستاره جدید شهرداری گرگان هستند که از تیم کویت کلاب به جمع شاگردان مصطفی هاشمی پیوستند تا این تیم را در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا همراهی کنند.

واکنش FIBA به درخشش ستاره‌های آمریکایی جدید شهرداری گرگان
دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین توسط «جوزف مایک یانگ»

جوزف مایکل یانگ در پایان این دیدار با ۳۳ امتیاز، یک ریباند، ۲ پاس گل و ۴ توپ ربایی، تاثیرگذاری ۳۳ را برای شهرداری گرگان به ثبت رساند تا به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شود. این نخستین بازی جوزف برای گرگانی‌ها بود، اما با این وجود توانست عملکرد درخشانی را به ثبت رسانده و نقش پررنگی را در پیروزی نماینده ایران ایفا کند.


بیشتر بخوانید:

                  شروع مقتدرانه شهرداری گرگان در آسیا/ درخشش ستاره آمریکایی


جاناتان همیلتون نیز در این مسابقه ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند، یک پاس گل و یک بلاک را داشت تا تاثیرگذاری ۱۷ را در ترکیب شهرداری گرگان به ثبت برساند. او نیز همانند جوزف یانگ نخستین بازی خود را برای شهرداری انجام داد ولی توانست عملکرد خوبی را به ثبت برساند.

واکنش FIBA به درخشش ستاره‌های آمریکایی جدید شهرداری گرگان
جاناتان همیلتون

فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) در واکنش به درخشش این دو ستاره شهرداری گرگان نوشت: قهرمان سه فصل گذشته لیگ ایران، تیم سوم سوپر لیگ غرب آسیا، در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا عملکرد متفاوتی را به نمایش گذاشت و با شکست دادن قهرمان کره‌جنوبی، برای حریفان اعلام جنگ کرد. دو ستاره جدید این تیم نیز برایشان مهم نبود که نخستین بازی خود را در ترکیب شهرداری گرگان انجام می‌دهند و با درخشش خود زمینه پیروزی قاطع این تیم را فراهم کردند.

شهرداری گرگان در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های هیروشیما دراگون‌فلیز (ژاپن)، کی‌سی‌سی اگیز (کره‌جنوبی) و پلیتا جایا بسکتبال (اندونزی) هم‌گروه است.

برنامه دو بازی آینده شهرداری گرگان نیز به شرح زیر است:

بازی دوم)

شهرداری گرگان – پلیتا جایا بسکتبال؛ دوشنبه ۲۱ خرداد، ساعت ۱۸

بازی سوم)

شهرداری گرگان – هیروشیما دراگون‌فلیز؛ سه‌شنبه ۲۲ خرداد، ساعت ۱۵

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا