نماد سایت مجله ایرانی

آموزش نصب سایبان استخر به روش صحیح

Training-to-install-the-pool-canopy-in-the-correct-way.jpg

در این مقاله درباره نصب توری سایبان استخر صحبت می‌شود. توری شید از جنس پلی اتیلن است و برای ایجاد سایه روی گلخانه، پارکینگ و باغچه استفاده می‌شود.انتخاب جای درست و نصب   به صورت صحیح یکی از کارهایی است که نیاز به آموزش های خاص خود را دارد. چرا که اگر در جای درست نصب نشود و نحوه انجام آن اشتباه باشد، کارایی لازم را جهت سایه انداختن به محل مورد نظرتان ندارد. اگر می خواهید در مورد طریقه نصب شید گلخانه اطلاعاتی در دست داشته باشید این مقاله از  را مطالعه کنید.

نکات مهم در نصب توری سایبان و شید گلخانه

توری سبز سایبان یا شید گلخانه یکی از محصولات پر کاربرد برای جلوگیری از تابش شدید و مستقیم آفتاب به گل ها و گیاهان و محصولات کشاورزی است. البته می توان از آن ها به عنوان و  استفاده کرد. پس از انتخاب و خرید این شیدها باید به دنبال روش نصب صحیح و درست برای آن ها باشید. اگر نمی خواهید این کار را به یک نصاب حرفه ای در این زمینه واگذار کنید باید خودتان مطالعه کافی در این زمینه کسب کنید.

رنگ و درصد سایه اندازی مناسب خود را انتخاب کنید

ابتدا باید هدف و نیاز خود را از نصبید سبز گلخانه مشخص کنید. چرا که علاوه بر تنوع آن ها در رنگ، درصد سایه اندازی آن ها نیز متفاوت است. نمونه 90 درصد آن ها بیشترین میزان سایه اندازی را دارند. نصب شیدهای گلخانه با درصد متوسط و رنگ سبز برای گلخانه ها و حفاظت از محصولات کشاورزی استفاده می شود. از نمونه های درصد بالای آن و رنگ های سفید نیز می توان به جای سایبان های پارکینگ استفاده کرد.

جای نصب توری سایبان را به طور دقیق مشخص کنید

قبل از اینکه تصمیم به خرید و نصب توری سایبان بگیرید باید جای مناسب آن، متراژ مورد نیاز از این محصولات و حتی مکان وصل کردن آن ها را انتخاب کنید. چرا که در برخی از موارد لازم است این توری ها را دولایه استفاده کنید. بنابراین نیاز است برای ، میزان دو برابر مساحت مکان را در نظر بگیرید. علاوه بر این یکی دیگر از مزایای انتخاب مکان مناسب برای نصب، خرید میزان دقیق متراژ و تخمین زدن تعداد گیره های شید گلخانه است.

نصب توری سایبان باید به صورت شیب دار باشد

تولیدکنندگان شید گلخانه و توری سبز سایبان، این محصولات را از پلاستیک ها فشرده و الیاف پلیمری ساخته اند که علاوه بر ظرافت مورد نیاز، استقامت زیاد نیز در برابر رطوبت و آفتاب را نیز دارند. اما استحکام آن ها دلیل بر این نمی شود که از آن‌ها مراقبت لازم نکنید. به همین منظور نصب توری سایبان باید به گونه ای باشد که شیب دار باشند و از قرار دادن آن ها هم سطح زمین خودداری شود. چرا که با بارش باران و برف، قطرات آب روی آن ها می ماند. همین ماندگاری باعث پوسیدگی بیشتر می شود. هنگام تابش نور آفتاب نیز، چنانچه اگر اشعه ها زاویه دار باشند آسیب کمتری به الیاف این شیدهای گلخانه می زند.

محل نصب شید گلخانه باید به دور از شعله باشد

همه ما می دانیم که انواع پلاستیک در برابر حرارت و آتش آسیب پذیر هستند. این مساله در مورد طریقه نصب شید گلخانه و توری سبز سایبان نیز صدق می کند. به این معنی که به دلیل ساخته شدن این محصول از پلاستیکی فشرده، جای نصب را باید به دور از شعله های آتش یا حتی حرارت های بسیار زیاد قرار داد. بروز چنین اتفاقی باعث بروز آتش سوزی می شود که به احتمال زیاد خسارت وارده از آن تنها دامن شیدهای گلخانه را نمی گیرد. بلکه ممکن است به بسیاری از محصولات شما نیز آسیب جدی وارد کند.

نحوه نصب توری سایبان و شید گلخانه

اکنون وقت آموزش نصب شید گلخانه و توری سایبان رسیده است. پس از تهیه وسایل لازم، اندازه گیری درست و صحیح اندازه شیدها و تهیه نوع با کیفیت آن ها با درصد سایه اندازی مناسب، با رعایت کردن نکات زیر سعی کنید به درستی این محصولات را نصب کنید:

نحوه نصب شید گلخانه و توری سایبان به صورت ویدیویی

پس از نصب توری سایبان و شید گلخانه هنوز هم نکاتی وجود دارد که باید رعایت کنید. این نکات مربوط به نگهداری و مراقبت از این محصولات است. نکاتی که در ادامه به آن اشاره می کنیم لازم الاجراست. چرا که عمر آن ها و میزان سالم بودن آن ها بستگی به چگونی رعایت این اصول دارد.

خرید بهترین توری سایبان همراه با راهنمای نصب

گاهی پس از تحمل زحمات بسیار برای نصب توری سایبان و شید گلخانه یا صرف هزینه برای به کار گیری نصاب خبره، با گذشت زمان کمی این شیدها پوسیده شده و از بین می روند. در این موقعیت باید مجددا نسبت به خرید این محصولات و نصب دوباره آن ها اقدام کنید. این نیز نیاز به صرف هزینه های زیاد دارد. بنابراین بهتر است از ابتدا محصولی با کیفیت را از فروشگاهی معتبر تهیه کنید.  یکی از مراکز فروش شید گلخانه در مااست که اقدام به فروش اینترنتی توری نیز کرده است. برای سفارش و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن تماس بگیرید.

چه گرمای سوزان تابستان باشد و چه شرایط باد شدید، شید گلخانه مشکی رنگی شما را می‌پوشاند. ببینیم چطوردر حالی که پارچه اشعه UV خورشید را ساطع می کند، مقدار نور ایده آل برای رشد گیاه را فراهم می کند. با اجازه دادن به باد و جلوگیری از ورود گرد و غبار، مواد توری سلامت گیاهان شما را حفظ می کند.همچنین، گونی الوند یک سال گارانتی ارائه می‌دهد، بنابراین دیگر نگران فرسودگی آن نخواهید بود.

نصب توری سایبان 70درصد سایه اندازی با نوار دوزی لبه

کارشناسان باغبانی بر این باورند که توری سایبان سبز رنگ که باعث ایجاد سایه می شود برای تهویه گیاهان شما بهترین است. به خصوص اگر در مکانی زندگی می کنید که مکرراً شرایط آب و هوایی سخت دارد، نصب یک پارچه سبز رنگ پلی اتیلن سبک وزن رشد گیاه شما را افزایش می دهد.به این ترتیب، توری سایبان با تراکم پارچه 70٪ را برای شما به ارمغان می آورد. در حالی که تراکم پارچه 60 درصد برای رشد میوه ها و سبزیجات ایده آل است، اکثر باغبانان درصد سایه پارچه ای با تراکم 70 درصد را انتخاب می کنند که سایه را برای ایمن بودن ایجاد می کند.

توری سایبان سبز در در فاصله نیم متر یا 80 سانت حلقه دوزی می شود که خود حلقه ها توسط نوار لبه دوزی توری سایبان به شید گلخانه وصل می شود. توری سایبان 70 درصد می تواند نه تنها برای پوشش گلخانه شما بلکه برای پوشش هر گونه گیاه کوچکی که در روستا یا حیاط خلوت خود دارید نیز استفاده شود. همچنین،  توری سایبان سفارشی گونی الوند دارای حلقه‌های فولاد ضد زنگ بادوام D در هر لبه است که اتصال قوی را تضمین می‌کند. بنابراین، بادهای شدید آن را از گلخانه شما جدا نمی کند.

خروج از نسخه موبایل