نماد سایت مجله ایرانی

ارتقا و توسعه ارتباطات سیار در ۲ روستای اندیکا

ارتقا و توسعه ارتباطات سیار در ۲ روستای اندیکا

مجله ایرانی/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه‌اندازی تکنولوژی نسل سه در دکل همراه اول، روستاهای شاهزاده عبدالله و همیشه بهار در شهرستان اندیکا زیر پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفتند و مشترکان در این روستاها از اینترنت پرسرعت همراه اول بهره‌مند شدند.

رحیم فلاح زاده در گفت‌وگو با مجله ایرانی، اظهار کرد: در ادامه اجرای پروژه توسعه و ارتقاء ارتباطات سیار در روستاها به منظور بهره‌مندی روستائیان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، با توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن بستر ارتقاء شبکه ارتباطی همراه، با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت ارتباطات سیار مخابرات خوزستان، تکنولوژی ۳G بر روی دکل روستایی شاهزاده عبدالله و روستای همیشه بهار شهرستان اندیکا نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: پس از به‌روزرسانی و وارد مدار شدن این سایت در شبکه ارتباطی همراه اول، ساکنان روستای شاهزاده عبدالله، جاده مواصلاتی و مناطق و روستاهای اطراف و نزدیک، از نعمت اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار شدند و مشترکین نیز خدمات دولت الکترونیک و تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر را با سرعت بالا تجربه می‌کنند.

فلاح زاده ادامه داد: با نصب و راه‌اندازی تکنولوژی نسل سه، شبکه ارتباطی همراه اول در روستای همیشه بهار از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیکا توسعه و ارتقا یافت؛ پس از نصب و راه‌اندازی و با وارد مدار شدن این سایت پرسرعت به شبکه گسترده همراه اول، این روستا، مناطق اطراف و جاده مواصلاتی زیر پوشش اینترنت همراه اول قرار گرفت و مشترکان با دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه اول از خدمات دولت الکترونیک بهره‌مند شدند.

وی یادآور شد: کاهش شکاف دیجیتالی، اجرای عدالت ارتباطی و دسترسی به خدمات مبتنی بر شبکه اطلاعات ملی از اهم اهداف اجرای پروژه ارتقای شبکه ارتباطی همراه در مناطق روستایی است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل