اجتماع

استاندار تهران: بیشتر تأیید صلاحیت‌ها مربوط به مدعیان حذف از ساحت سیاسی کشور هستند

استاندار تهران: بیشتر تأیید صلاحیت‌ها مربوط به مدعیان حذف از ساحت سیاسی کشور هستند

علیرضا فخاری گفت: با تغییراتی که در موضوع بررسی صلاحیت‌ها صورت گرفت در تهران ۸۶ درصد نامزها تأیید صلاحیت شده‌اند. در این دوره از همه جناح‌های سیاسی تأیید صلاحیت داشته‌ایم و این افزایش تأیید صلاحیت‌ها بیشتر مربوط به جریانی است که تصور می‌کرد از ساحت سیاسی کشور حذف شده‌اند.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا فخاری، استاندار تهران در گفت‌وگویی اظهار کرد: با تغییراتی که در موضوع بررسی صلاحیت‌ها صورت گرفت در تهران ۸۶ درصد نامز‌ها تأیید صلاحیت شده‌اند.

وی افزود: همه عوامل اجرایی و جایگاه‌ها و نفرات و ابزار‌ها و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

استاندار تهران با بیان اینکه موضوع برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران فعلاً منتفی شده است، و در استان‌های دیگر در حال بررسی است، ادامه داد: ما ۸ هزار و ۶۸۰ صندوق و شعبه را باید پوشش دهیم که تا کنون همه عوامل مشخص شده‌اند و نیازمندی‌های اولیه برای برگزاری انتخابات تأمین شده است.

فخاری گفت: در این دوره از همه جناح‌های سیاسی تأیید صلاحیت داشته‌ایم و این افزایش تأیید صلاحیت‌ها بیشتر مربوط به جریانی است که تصور می‌کرد از ساحت سیاسی کشور حذف شده‌اند.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا