ورزش

اسدی: بازیکنان تراکتور باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند

مجله ایرانی/آذربایجان شرقی پیشکسوت تراکتور گفت: بازیکنان تراکتور باید بدانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند، اما متاسفانه احساس مسئولیت در برخی بازیکنان این تیم در حدی نیست که بخواهند این موضوع را درک کنند.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با مجله ایرانی، در ارزیابی از شرایط فعلی تراکتور اظهار کرد: اغلب بازی‌های تراکتور و ذوب آهن بر عکس به سود تراکتور رقم می‌خورد اما این بار این نتیجه غیر قابل پیش بینی در تبریز به دست آمد. به نظرم امسال شرایط  برای کسب قهرمانی یا رده های ۳-۲ جدول برای آسیایی شدن راحت تر بود. ولی خب تراکتور ۲ بازی قبلی را هم در شرایطی مساوی کرد که می‌توانست امتیازات لازم را کسب کند.

او ادامه داد: انتظار می‌رفت خمس شناخت بهتری نسبت به تیم خودش و حریفان داشت. این تیم باید جمع شود چرا که در ادامه بازی‌های مهمی در پیش‌اند. ۶ بازی مانده و می‌توان با مدیریت درست، حداکثر امتیاز را کسب کرد. باید بررسی عمیق‌تری از هفته های اخیر داشته باشند. البته داخل باشگاه نیستیم که بدانیم چه اتفاقاتی افتاده و امیدوارم هر تصمیمی به نفع باشگاه و هواداران باشد. هواداران بزرگ ترین سرمایه تراکتور هستند.

مدافع پیشین تراکتور درباره استعفای محمد نصرتی بیان کرد: خیلی به باشگاه نزدیک نیستم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. اگر شعار هایی داده شده حق طبیعی هواداران است. آن‌ها می خواهند بازی های خانگی را ببرند و چند سالی است این تیم قهرمانی کسب نکرده است. در ابتدای فصل بوق و کرنا کردند که این تیم قهرمان می‌شود و پرستاره است و هواداران هم دل‌شان خوش به کسب قهرمانی خوش است. کم‌ترین حق هواداران این است که جام تقدیم‌شان شود. خواسته آن‌ها کسب پیروزی در بازی های خانگی است. هواداران ولی نعمت ما هستند و هر چه بگویند، مطالبه و حق‌شان است.

اسدی اضافه کرد: باشگاه باید همکاری دو طرفه‌ای با هوادار داشته باشد. بازی با سپاهان یکی از پرتماشاگرترین بازی هایی بود که برگزار شد. این اتفاق عظیمی است که فقط با فوتبال رقم می‌خورد. خیلی از هواداران به سختی می‌توانند به ورزشگاه بروند و انتظاراتشان بجا است. هواداران توقع دارند تیم‌شان قهرمان شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور می‌تواند در ادامه مسیر به قهرمانی امیدوار باشد؟ گفت: کار سخت شد. می‌توانستند از بازی های خانگی امتیاز کسب کنند که این اتفاق نیفتاد. تیمی که می خواهد قهرمان شود، باید از تک بازی‌ها برای نزدیک شدن به قهرمانی استفاده کند. پرسپولیس ملوان را یک بر صفر برد و استقلال هم آلومینیوم را یک بر صفر مغلوب کرد. بعضی بازی ها را حتی باید یک بر صفر ببرید که از کورس دور نشوید.

اسدی گفت: در طی این چند سال ندیده بودم ذوب آهن، تراکتور را ببرد و این بار درحالی که در بحران قرار داشت، تراکتور را برد. این بهترین فرصت برای تراکتور بود که به کورس قهرمانی برگردد، ولی خب این نتیجه سنگین است و برای تیمی که مدعی قهرمانی است و مدعی است که پرشورترین هوادار را دارد، این نتایج ضعیف هستند. وقتی ۴ گل دریافت می‌کنید، خیلی مسائل در پی آن پیش می‌آیند.

کاپیتان سابق تراکتور متذکر شد: خیلی از بازیکنان تراکتور باید درک کنند و بفهمند که تیم بزرگ نمی‌تواند این نوع شکست‌ها را تحمل کند. بازیکنان تراکتور باید بدانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند، اما متاسفانه احساس مسئولیت در بازیکنان این تیم در حدی نیست که بخواهند این موضوع را درک کنند.

او درباره فوت تلخ هوادار تراکتور بعد از بازی با ذوب‌آهن گفت: خدمت خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم. به عنوان کسی که سال‌ها با افتخار در تراکتور بازی کرده‌ام تسلیت می‌گویم و شرمنده هوادارانی هستیم که آزرده خاطر ورزشگاه را ترک کردند. بازیکنان باید بدانند با هر شکست لطمه بزرگی به کسانی وارد می‌کنند که زندگی‌شان را پای این تیم گذاشته‌اند. ان‌شاءالله هیچ اتفاق تلخی از این به بعد نیفتد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا