عمومی

انتظار مردم از رییس جمهور منتخب تلاش جهادی و شبانه روزی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به روند اجرایی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اظهار کرد: انتظار مردم از رئیس جمهور منتخب اینست که همانند شهید آیت الله رئیسی جهادی عمل کند، بنابراین بعد از انتخابات باید خدمت جهادی به سرعت آغاز شود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید تلاش شبانه روزی داشته باشد، افزود: رئیس جمهور منتخب باید، عدالت خواه و حامی مستضعفین بوده و به استقلال ملت و کشور بیاندیشد و دل در گرو بیگانگان نداشته باشد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه استکبارستیزی یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور منتخب باشد، گفت: دولت چهاردهم باید تلاش کند تا قیمت‌ها تثبیت را کرده و معیشت در اولویت برنامه‌ها باشد، گر چه برخی از فراز و نشیب قیمت‌ها، جهانی است؛ اما برای تثبیت قیمت باید تلاش مضاعف صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب افرادی که با مبانی انقلاب زاویه دارند را به کار گیری نکند، افزود: کسانی که دل به آمریکا دارند برای دولت و مردم مفید نخواهند بود، چرا که خود را وقف مردم ندانسته و به بیگانگان چشم می‌دوزند.

فلاحتی با تاکید بر اینکه رأی ندادن نشانه ضد انقلاب بودن نیست بلکه رأی ندادن دلایل متفاوتی دارد، تصریح کرد: گرچه مشارکت در طول انقلاب فراز و نشیب زیادی داشته اما افرادی که در انتخابات حضور نمی‌یابند یکی به دلیل ناآگاهی برخی از این افراد است، برخی نیز انتخابات را رقابتی نمی‌دانند؛ برخی هم از مسئولان گله مندند اما نظام را قبول دارند.

فلاحتی خطاب به عده‌ای که نارضایتی خود را دلیل رأی ندان عنوان می‌کنند، تصریح کرد: عده‌ای فکر می‌کنند با عدم حضور در انتخابات، گله خود را مطرح می‌کنند، همه این افراد به انقلاب اسلامی پایبند هستند، اما باید بدانند که راه گله مندی عدم مشارکت در انتخابات نیست.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا