اجتماع

انجام ۲ عملیات پلیسی در گرمسار/ خانم توزیع کننده مواد دستگیر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ داوود آقازاده صبح پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو عملیات ویژه پلیسی در حوزه این شهرستان به انجام رسید، ابراز داشت: دستگیری خانم توزیع کننده مواد در مسیر پاکدشت_گرمسار و تعقیب و گریز سارقان با تیراندازی و دستگیری این دو مهمترین این رویدادها را در بر دارد.

وی ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یک زن با خودرو پژو ۲۰۶ در محور پاکدشت_گرمسار موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، افزود: با در نظر گرفتن سوژه مورد نظر طی عملیات غافلگیرانه این سوداگر مرگ دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این فرد دو کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد، ابراز داشت: متهم پرونده پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به دادسرا معرفی شده است.

آقازاده ضمن بیان اینکه دو سارق متواری با خودرو پژو پارس سفید رنگ که خلاف جهت لاین جنوبی محور گرمسار_آرادان در تردد بودند، تصریح کرد: تیم عملیاتی پس از تعقیب و گریز با تیراندازی به خودرو موفق به متوقف کردن آنها در منطقه حاجی آباد شدند.

وی ضمن بیان اینکه دو سارق با عکس‌العمل سریع پلیس دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از این خودرو اموال مسروقه به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا