رویدادها

اولویت هلال‌احمر در سال جدید چیست؟

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: هلال‌احمر به پشتوانه و حمایت اعضا و کارکنانش برای خدمت‌رسانی به مردم، تلاش می‌کند بنابراین برنامه و اولویت این جمعیت در سال جدید، امیدآفرینی میان اعضای خانواده بزرگ هلال‌احمر است.

به گزارش مجله ایرانی، یعقوب سلیمانی – دبیرکل جمعیت هلال‌احمر – با همراهی شاهرخ رامین – مشاور رئیس جمعیت هلال‌احمر، مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و جمعی از شورای معاونان جمعیت هلال‌احمر استان تهران از پایگاه‌های امداد ونجات و پست‌های خدمات بشردوستانه نوروزی هلال‌احمر استان تهران در شهرستان‌های پردیس و دماوند بازدید کردند.

در این بازدید ابتدا سلیمانی و هیئت همراه به شهرستان پردیس و پایگاه امداد ونجات بین شهری عوارضی آزادراه تهران-پردیس سپس به پست خدمات بشردوستانه نوروزی عوارضی آزادراه تهران-پردیس رفتند و از میزان آمادگی و آمار خدمات ارائه شده به هموطنان مطلع شدند. در بخش بعدی نیز به بازدید از ساختمان اداری هلال‌احمر شهرستان پردیس رفتند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر پس از پردیس به شهرستان دماوند رفت و از پایگاه‌های امداد و نجات و اقماری چناران، پست خدمات بشردوستانه هلال‌احمر شهرستان دماوند در محور دماوند به فیروزکوه بازدید کرد و در بخش پایانی نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در پایگاه امداد ونجات آبعلی، بر سفره افطار نجاتگران خدوم کادر و داوطلب این پایگاه حاضر شد و روزه خود را در کنار این عزیزان افطار کرد.

یعقوب سلیمانی در این بازدیدها ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید همچنین عرض خداقوت به عوامل کادر و داوطلب حاضر در پست‌ها و پایگاه‌ها  اظهارکرد: با همدلی به‌وجود آمده بین مدیران و دیگر اعضای جمعیت هلال‌احمر، این مجموعه رشد خیلی خوبی کرده و این هدف جز با تلاش همگی امکان پذیر نبوده است.

وی در ادامه افزود: هلال‌احمر تکیه گاهی مطمئن و عمیق برای مردم است و در تمامی‌ بخش‌ها به‌ویژه در افزایش سرعت عمل پاسخگویی به حوادث و افزایش کیفیت ناوگان و خدمات در حوادث خوش درخشیده است. در سال پیش رو نیز ضروری است با توجه به شعار سال که توسط رهبری معزز اعلام شده است، اقداماتی در راستای ایجاد امیدواری و امیدآفرینی بین خانواده بزرگ هلال‌احمر و هموطنان صورت دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمرتهران دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در پایان بازدید از زحمات مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و دیگر مدیران و همکاران هلال‌احمر استان تهران در اجرای موفق برنامه‌ها و پروژه‌های سال گذشته این جمعیت قدردانی کرد.

شاهین فتحی – مدیرعامل جمعیت هلال استان تهران – نیز در این بازدید گزارشی از روند فعالیت هلال‌احمر استان تهران در شهرستان پردیس و دماوند و میزان آمادگی و همچنین نیازها و چالش های پیش روی این حوزه‌ها در راه خدمت رسانی به هموطنان ارائه کرد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا