رویدادها

بازداشت سارق بیهوش کن در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی حرفه‌ای که از طریق بیهوش کردن سوژه‌های خود اقدام به سرقت اموال آنان کرده بود، خبر داد.

به گزارش مجله ایرانی، سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو به روش بیهوشی از شهروندان در محدوده خیابان بروجردی در تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستورکار تیم عملیات کلانتری ۱۵۹ بیسیم قرار گرفت و در جریان تحقیقات انجام شده، مشخص شد که سارق تحت عنوان مسافر سواربر خودروی مالباختگان شده و با استفاده از مواد خوراکی و آبمیوه اقدام به بیهوش کردن سوژه‌ها و سپس سرقت خودرو و اموال آنها کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در این خصوص گفت: در نهایت در تاریخ ۱۰ بهمن ماه ماموران با بررسی تصاویر ثبت شده در دوربین‌های مدار بسته محل سرقت هویت متهم را شناسایی کردند. این تصاویر در اختیار تیم‌های گشتی قرار گرفت و سرانجام ماموران در گشت‌زنی‌های هدفمند متهم را درحال تردد با خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

قاسم پور با اشاره به بررسی سوابق متهم در مقر انتظامی گفت: این فرد  ۱۳ سال در زندان بوده است. او همچنین تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن به ۱۰ فقره سرقت به روش بیهوشی اعتراف کرد. همچنین از متهم یک دستگاه خودرو نیسان باری سرقتی هم کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا