نماد سایت مجله ایرانی

بازی به بازی پیش می‌رویم

بازی به بازی پیش می‌رویم

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌ حذفی با سه گل نفت و گاز گچساران را مغلوب کرد

سیدجلال حسینی پس از این مسابقه اظهار کرد: بعد از مدت‌ها روی نیمکت بودم و خدا را شکر برد خوبی بود و بچه‌ها زحمت کشیدند.

او در رابطه با مشکل قراردادش با پرسپولیس: مشکلی بود که درست شد.

حسینی درباره شرایط پرسپولیس گفت: تیم خوب است و بچه‌ها شرایط خوبی دارند و امروز هم بازی خوب بود و بازیکنان خیلی خوب بازی کردند. جام حذفی فعلا برای ما تمام شد و برای لیگ برتر آماده می‌شویم.

مربی پرسپولیس درباره داربی بیان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم. استقلال، سپاهان و تراکتور تیم‌های حاضر در کورس رقابت هستند و بچه‌های ما باید روز به روز بیشتر تلاش بکنند که ما روز به روز پیش برویم.

مربی پرسپولیس درباره خط دفاعی این تیم گفت: قبلا هم خوب بود. یک مرحله سخت داشتیم که گذراندیم. شرایط بازی به بازی پیش می‌رود. نیم‌فصل دوم کار برای همه تیم‌ها سخت است. بچه ها تلاش می‌کنند و امیدوارم بتوانیم روند خوب را دامه دهیم‌.

او درباره عملکرد خریدهای جدید پرسپولیس در این بازی گفت: باید تلاششان را بیشتر بکنند. اصلا کاری نداریم که یک بازی یا دو بازی خوب هستند و در پرسپولیس اصلا این طور نیست. باید با تمام قدرت بازی کنند و نظم تیمی داشته باشند.

دریافتی بازیکنان به حد ایده آل نرسیده است؟ مربی سرخپوشان در پاسخ به این سوال گفت: دقیقا همین طور است و امیدوارم باشگاه این موضوع را حل کند و بچه بتوانند شرایط‌شان را چه از لحاظ مالی، چه فوتبالی حفظ کنند.

خروج از نسخه موبایل