نماد سایت مجله ایرانی

بهترین هوش مصنوعی بازنویسی متن کدام ابزار است؟

ابزار رونویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار رونویسی متن به صورت رایگان و با کمک هوش مصنوعی و از طریق این نرم افزار رونویسی محتوا که به صورت آنلاین و تحت وب و به چندین زبان موجود است، متن خود را رونویسی و بازنویسی کنید. پس از خرید رپورتاژ آگهی یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی، به راحتی مطالب خود را بازنویسی کنید و از این محتوا استفاده کنید.

هوش مصنوعی

به یاد داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنید و هر جا که نیاز به متن غیر کپی و منحصر به فرد داشتید، این ابزار عالی به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده با هوش مصنوعی Give Artificial کمک می کند.


چند نوع محتوای بازنویسی شده داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، می توانیم سه نوع بازنویسی را در نظر بگیریم.

بازنویسی متن با نیروی انسانی

در این صورت مقاله توسط نیروها و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند در حال بازنویسی است. این سبک از بازنویسی اغلب به خوبی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتیجه این سبک بازنویسی در لایه اصلی استفاده کنید و حتی آن را به عنوان محتوا در سایت خود چاپ کنید.

مشکل این روش ممکن است هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین انتقال محتوا باشد.

بازنویسی کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین و مصنوعی انجام می شود. در این حالت جهت کلمه جایگزین هر کلمه می شود و ترتیب کلمات مانند نسخه اصلی است. این ممکن است یکی از معایب این سبک باشد. یعنی کلمه جابه جا نمی شود، بلکه فقط کلمه مترادف و جایگزین می شود.

بازنویسی مفهومی محتوا با استفاده از هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد، یکی از بهترین سبک های بازنویسی متن است. این روش با بازنویسی مفهومی عبارت عمل می کند و ممکن است برخی از عبارات دارای ترتیب کلمات یکسان باشند، در حالی که برخی دیگر کاملاً تغییر کرده و یک جمله جدید اما با همان مفهوم اولیه ایجاد می شود.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

خدمات کپی رایگان، موجود در این صفحه، برای کاربران غیرتجاری و معمولی است که هر روز زمان برای کپی کردن دارند، اما خدمات تجاری نیز برای مصرف کنندگان نامحدود است.

مزیت ویرایشگر متن نسبت به نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر ابزاری است که برای ویرایش متن استفاده می شود و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید پس از ویرایش متن به روش های مختلف ویرایش نهایی را در ویرایشگر انجام دهید.

آیا محدودیتی در نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

خیر. تنها محدودیت نسخه حرفه ای بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد با این تفاوت، در نسخه رایگان، تعداد درخواست های روزانه محدود است و می توانید تا 300 کلمه در هر درخواست بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران معمولی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و نیازهای زیادی دارید، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگانی برای نوشتن مقاله وجود دارد؟

نسخه رایگان برای همیشه رایگان باقی می ماند.

آیا نسخه رایگان دارای ترجمه متن با استفاده از هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای رونویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا در نظر گرفته می شود؟

نه نه. جایگزینی و چرخش دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که اگر به درستی با هم ترکیب شوند، می‌توانند نتیجه شگفت‌انگیزی ایجاد کنند. رول به تنهایی، بدون رونویسی، و فقط کلمات مختلف بین یکدیگر حرکت می کنند. صرف اسکرول به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا در نتایج گوگل ایندکس نمی شود و به نوعی اسپم و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر قصد دارید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

روش های چرخش محتوا

روش ها و حالت های مختلفی برای چرخش محتوا مانند بازنویسی محتوا وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

معکوس کردن روشی برای تکرار کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت کلمات درون پاراگراف جابجا می شوند. به عنوان مثال، عبارت “به من با یک ابزار بازنویسی حرفه ای ارائه شد” با استفاده از این روش تبدیل به “ابزاری که با من ارائه شد، ارائه من را بازنویسی کرد” می شود.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابه جا شدند و بازنویسی صورت نگرفت و البته معنی جمله به بدترین شکل ممکن از بین رفت و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل که انسان ها هم قادر به درک آن نیستند. .

چرخش راهی برای جابجایی واحدها است.

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب، جابجایی بین پاراگراف ها، اگرچه در این حالت حفظ معنای جملات، تکراری تلقی می شود. چون هیچ بازنویسی انجام نشده و فقط یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج عبارات و عبارات از منابع مختلف است

به این ترتیب کاربران عبارات و جملاتی را از وب سایت های مختلف استخراج کرده و در کنار هم قرار می دهند. این عبارات زائد در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نشده اند و به راحتی توسط گوگل قابل تشخیص هستند. البته بدون بازنویسی، این تکنیک چرخش بهترین نوع تکنیک چرخش محسوب می شود. از آنجا که هر دو معنی جمله (حتی در صورت تکرار) حفظ می شود و همه متون از یک منبع گرفته نشده اند، ممکن است این مزیت این روش باشد.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی تا 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متن از منابع مختلف) را استخراج کرده و در قسمت Rewrite کپی کنید. سیستم این اسکریپت ها را بازنویسی می کند و نتایج بازنویسی شده را نمایش می دهد.

هر بار که روی گزینه بازنویسی متن کلیک می شود، متن اولیه از ابتدا بازنویسی می شود و با سری قبلی متفاوت است. به این معنی که هر بار که متنی را تایپ می کنید، می توانید تعداد زیادی خروجی مختلف را دریافت کرده و دوباره تایپ کنید.

اما به یاد داشته باشید که بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید تا متن شما کاملا منحصر به فرد باشد. تحت هیچ شرایطی نمی توان تشخیص داد که از متن کپی شده است.

ترجمه به چه معناست؟

به کپی کردن محتوا، ترجمه متن نیز گفته می شود. با کمک ابزار آنلاین  پارافریز متن سئوسل برای ترجمه متن خود، می توانید محتوای رونویسی شده توسط ماشین با کیفیت بالا را دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه شده است که متن بازنویسی شده است؟

حتی اگر چرخش ها و جابجایی های ذکر شده انجام نشوند و اگر متن را فقط از یک منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل بازنویسی متن را تشخیص نخواهد داد.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر مجموعه بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شود تا نتیجه نهایی به گونه ای به شما تحویل داده شود که تحت هیچ شرایطی توسط گوگل قابل تشخیص نباشد. (حداقل تا الان).

آیا متن بازنویسی شده نیاز به ویرایش دارد؟

چه رسد به متون خودکار، حتی متون نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارند. در برخی زمینه‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که نیاز به تخصص پیشرفته دارند، ممکن است اشتباهات مفهومی جزئی در جملات بازنویسی شده مشاهده شود که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

همان درصد متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد شباهت یا تشابه متن جدید نوشته شده به متن اصلی به خیلی چیزها بستگی دارد. یکی از آنها تخصص یا ویژگی های عمومی رشته است. زمینه های بسیار تخصصی با عبارات منحصر به فرد و غیرقابل جایگزینی ممکن است درصد تشابه بیشتری داشته باشند (یعنی نتایج کار بیشتر شبیه متن اصلی است) در چندین آزمون. این ابزار بسیار کاربردی است و تقریباً از هر نظر کار می کند. و طبق الگوریتم های پیچیده این ابزار سعی می کند متن شما را تا حد امکان تغییر دهد و درصد شباهت را کاهش دهد.

آیا می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را با این ابزار بازنویسی کرد؟

هدف از راه اندازی ابزار بازنویسی پایان نامه نشونت، استفاده از آن در زمینه وب و سئو بوده است، البته ممکن است این ابزار توسط برخی از کاربران برای مقاصد مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش تعداد تکراری مقاله مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی، پاسخ به این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشنت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و برای همیشه کاربران عزیز ارائه دهد و برای بازنویسی متون به هزینه زیادی نیاز ندارید. البته نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن هوش مصنوعی دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل