دانش و سلامت

بهره‌مندی ۴۸۷ نفر بیمار سمنانی از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌ احمر

مجله ایرانی/سمنان معاون هلال احمر استان سمنان از بهره‌مندی بیش از ۴۸۷ نفر بیمار نیازمند به خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌ احمر در سمنان خبر داد.

رضا سعیدی امروز (۲۵ دی ماه) اظهار کرد: در ۹ ماه نخست امسال، ۴۸۷ نفر از بیماران این استان از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: اکنون ۱۰ بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر در استان فعالیت می‌کنند که با هدف کمک به بیماران نیازمند در تامین وسایل و تجهیزات پزشکی راه‌اندازی شده‌اند.

سعیدی بیان کرد: وسایل تجهیزات پزشکی در بانک امانات این استان نگهداری می‌شود، این تجهیزات در صورت لزوم به صورت امانی و رایگان در اختیار افراد متقاضی دارای شرایط قرار می‌گیرد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان از خیران و دستگاه‌های اجرایی در استان خواست تا با اهدای لوازم پزشکی مازاد خود به شعب، دفاتر نمایندگی و خانه‌های هلال سطح استان سمنان، در انجام این امر خداپسندانه و ارائه خدمات شایسته‌تر به بیماران نیازمند، همراه جمعیت هلال احمر باشند.
انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

گروه تحریریه علوم پزشکی

با تمرکز بر علم و دانش پزشکی، من می‌خواهم مطالبی را ارائه دهم که به شما کمک کند تا سلامتی خود را حفظ کنید و بهبود بخشید.
دکمه بازگشت به بالا