اجتماع

تامین امنیت مرزها در ایام انتخابات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سردار احمدعلی گودرزی پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری امروز بر تأمین امنیت پایدار مرزهای سراسر کشور در ایام انتخابات تأکید کرد و گفت: مرزبانان غیور در کنار مرزنشینان که در واقع همان مرزبانان واقعی هستند در لحظه سرنوشت ساز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری با تمام وجود و سرشار از عشق و محبت در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و فرد اصلح که در تراز انقلاب اسلامی باشد را انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود رهبری مقتدر و حکیم، در دنیا و جهان اسلام از یک استحکام و صلابت مثال زدنی برخوردار است.

فرمانده مرزبانی انتظامی بر آمادگی صد در صدی عملیاتی و رزمی مرزبانان برای تأمین امنیت مرزها در ایام انتخابات تأکید کرد و گفت: مرزبانان سلحشور، همراه و همدوش مرزنشینان ضمن تأمین نظم و امنیت مرزها به تکلیف شرعی خود که همان حضور در انتخابات است عمل می‌کنند.

گودرزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز رأی گیری اظهارکرد: سرافرازی ملت ایران در انتخابات پیش رو به‌واسطه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح خواهد بود؛ بدون تردید، مشارکت حداکثری و حضور همه‌جانبه آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران در انتخابات، تأثیر شگرفی در امنیت بیش از پیش مرزها، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی در پی خواهد داشت.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا