بین الملل

تاکید دیپلمات کشورمان برای حضور حداکثری در انتخابات

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا با تاکید بر حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، به جهانیان نشان دهیم که ملت ایران همواره برای تعالی و پیشرفت خود و میهنش کوشاست. هر رأی ما، یک گام به سوی فردایی بهتر و یک پیمان با آرمانهای بلند کشورمان است.

به گزارش مجله ایرانی، محمدرضا صبوری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا طی پیامی در ارتباط با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در آستانه‌ فصل نوینی از سرنوشت میهن، بار دیگر شما عزیزان و یاران وفادار به این سرزمین پاک و مقدس را به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری فرا می‌خوانم. آری، انتخابات، نه تنها یک حق، که یک مسئولیت مقدس است؛ مسئولیتی که به دست ما سپرده شده تا آینده‌ای روشن و پر امید برای نسل‌های آینده رقم زنیم.
این دیپلمات کشورمان همچنین در این پیام تصریح کرد: بیایید در این روزهای سرنوشت ‌ساز، با اتحاد و همدلی، از حقوق و آزادی‌های خود پاسداری کنیم و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، به جهانیان نشان دهیم که ملت ایران همواره برای تعالی و پیشرفت خود و میهنش کوشاست. هر رأی ما، یک گام به سوی فردایی بهتر و یک پیمان با آرمانهای بلند کشورمان است.

وی در بخش دیگری از پیام خود افزود: در این روزهای سرنوشت ‌ساز، صدای شما، ندای وطن است. بیایید تا با هم، دست در دست هم، آینه‌دار فرهنگ و تمدن کهن خویش باشیم و با حضور پرشور در انتخابات، پایه‌های مردمسالاری و عدالت را استوارتر سازیم. رأی ما، فریادی است به گوش تاریخ که نشان دهد ملت بزرگ ایران، همیشه در صف اول مبارزه برای استقلال، آزادی و عدالت ایستاده است. به امید روزی که ایران عزیزمان، با تلاش و همت شما هموطنان گرانقدر، به نقطه اوج شکوفایی، ترقی و عظمت همه جانبه رسیده و پرچم سرافرازی و سربلندی را در عرصه‌های جهانی برافرازد.

سفیر کشورمان در ایتالیا تاکید کرد: پس برخیزید و با عزم و اراده‌ راسخ، در این انتخابات حضور یابید و گامی مؤثر برای آینده‌ روشن‌تر و پربارتر ایران عزیز بردارید. دیدار ما فردا جمعه ۲۸ ژوئن در سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم و سرکنسولگری در میلان. زنده باد ایران، پاینده باد ملت بزرگ ایران. 

انتهای پیام 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا