اقتصادی

تجهیز و ساماندهی ۲ فیدر شبکه برق فشار متوسط اهواز

مجله ایرانی/خوزستان مدیر امور برق منطقه چهار شرکت توزیع برق اهواز گفت: ۲ فیدر مهم شبکه برق فشار متوسط ۳۳ هزار ولت در محدوده دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ساماندهی و تجهیزات فرسوده آن‌ها تعویض شد.

بهزاد شافعی زاده در گفت‌و گو با مجله ایرانی اظهار کرد: ۲ فیدر مهم شبکه برق فشار متوسط ۳۳ هزار ولت در محدوده دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ساماندهی و تجهیزات فرسوده آن‌ها تعویض شد.

وی افزود: این طرح با برنامه‌ریزی و هماهنگی با معاونت بهره‌برداری شرکت، با حضور گروه‌های عملیاتی و مشارکت گروه‌های نت فشار متوسط غرب اهواز، ۲ گروه نت فشار ضعیف، مناطق یک، ۲، سه، شهرستان باوی، برق کوی علوی، سه گروه منطقه چهار، یک دستگاه تریلر و چهار دستگاه جرثقیل اجرا شد.

شافعی زاده ادامه داد: این طرح با اعتباری بیش از پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی تامین و بهره‌برداری شده است.

وی عنوان کرد: این عملیات در محدوده دانشگاه‌های شهید چمران و جندی شاپور اهواز از خروجی ایستگاه مربوطه آغاز شد که در قالب طرح تابش ۳۷۶ در محدوده امور برق منطقه چهار این شرکت و با هدف تعویض تجهیزات قدیمی اعم از پایه و ترانس و دیگر تجهیزات به اجرا درآمد.

مدیر امور برق منطقه چهار شرکت توزیع برق اهواز بیان کرد: یکی از مهمترین نکات در اجرای این طرح، بهره‌گیری از مهندسی لجستیک معکوس و استفاده از تجهیزات جمع‌آوری شده نظیر کراس آرم، تسمه و دیگر اتصالات جمع آوری شده از روی شبکه برق موجود در کلانشهر اهواز است.

وی ادامه داد: این طرح شامل جمع آوری ۲ عدد پایه چوبی با طرح ۱۰۱ و انتقال شبکه روی پایه جدید، تعویض طرح ۱۰۱ با کراس آرم چوبی، تعویض پایه چوبی با طرح ۱۰۱/۱۲۰ و انتقال شبکه بر روی پایه جدید است.

شافعی زاده هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیت و پایداری شبکه و جلب رضایت شهروندان عنوان کرد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا