رویدادها

تداوم بارش باران و برف در برخی نقاط تهران

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی سه روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و در برخی مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات افزایش نسبی آلاینده ها غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

امروز (اول اسفندماه) در پاره‌ای نقاط استان به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان و از اواخر وقت چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه (۲ تا ۳ اسفندماه) در استان تهران به‌ویژه نیمه غربی گاهی بارش باران و برف و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

ااز بعد از ظهر جمعه (۴ اسفنذماه) افزایش وزش باد و بهبود کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر شنبه (۵ اسفندماه) با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بارش باران و برف، گاهی با وزش باد مورد انتظار است.

از امروز تا روز جمعه روند افزایش نسبی دما و روز شنبه کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲ اسفندماه) صاف، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، از به از ظهارافزایش ابر با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۳ اسفند ماه) ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد به تدریج کاهش آب با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مشاهده مطالب بیشتر

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا