نماد سایت مجله ایرانی

توسعه و پیشرفت استان مرکزی در گرو وحدت و انسجام احزاب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

توسعه و پیشرفت استان مرکزی در گرو وحدت و انسجام احزاب - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

توسعه و پیشرفت استان مرکزی در گرو وحدت و انسجام احزاب - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی یوسفی عصر شنبه در گردهمایی حماسه ۱۵ تیرماه به مناسبت ریاست جمهوری مسعود پزشکیان اظهار کرد: باید با تعامل و هم افزایی در دولت چهاردهم مسیر جدیدی برای رفع مشکلات مردم ترسیم کنیم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی افزود: فعالیت ستاد مسعود پزشکیان به پایان رسیده اما هر کدام از ۳۰ احزاب، گروه‌ها و شخصیت حقوقی و حقیقی باید با اتحاد، انسجام و هم افزایی به عنوان دولت سایه کار کنند و برنامه‌ها را برای دولت آینده پزشکیان عرضه کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان مرکزی تاکید کرد: احزاب تنها در حوزه سیاسی فعالیت ندارند و باید در راستای رفع مشکلات عدیده همانند آلایندگی هوا، تأمین زیرساختها، جاده‌های ارتباطی، انرژی، صنعت و کشاورزی گام‌های مؤثری برداریم.

یوسفی ادامه داد: احزاب و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی تلاش کنند با رویکرد حل مسئله، مسائل استان را احصا و اولویت بندی کرد و با تعامل و هم‌افزایی سایر ارگان‌های اجرایی تدابیر ویژه ای در راستای رفع ضعف و کاستی‌ها اندیشیده شود.

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان مرکزی، پیشرفت و تعالی نظام را وابسته به وجود وحدت و همدلی دانست و گفت: پیشرفت و توسعه کشور وابسته به اتحاد و وحدت مردم جامعه است

یوسفی، پیشرفت و تعالی نظام را وابسته به وجود وحدت و همدلی دانست و گفت: توسعه و پیشرفت استان مرکزی در گرو وحدت و اتحاد احزاب و گروه‌های سیاسی است و همه باید برای دستیابی این مهم گام‌های مؤثری برداریم.

خروج از نسخه موبایل