ورزش

توقف استقلال برابر صنعت نفت در نیمه اول – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی شهر تهران با قضاوت حسن اکرمی برگزار شد. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال به دنبال تداوم صدرنشینی

جواد نکونام سرمربی آبی‌های پایتخت با توجه به جدایی سعید مهری و مصدومیت و غیبت کوین یامگا که فصل را از دست داد نیم فصل متفاوتی را در خصوص بازیکنان در پیش خواهد داشت. این تیم در پایان نیم‌فصل اول موفق شد به عنوان صدرنشین به کار خود پایان دهد و قصد این صدرنشینی را در رقابت نزدیک با تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و ملوان از دست دهد.

جواد نکونام در این دیدار از نفرات زیر استفاده کرد:

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور، گوستاو بلانکو، آرمان رمضانی، سید ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند

صنعت نفت به دنبال خروج از بحران

تیم فوتبال صنعت نفت برخلاف استقلال، نیم فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و با کسب تنها یازده امتیاز یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ یک است.

سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم صنعت نفت نفرات زیر را به زمین فرستاد:

پیام پارسا، عرفان قهرمانی، حسین شنانی، طالب ریکانی، رضا امانی نژاد، یوسف کی شمس، میثم تهی دست، فیاض میردورقی، فرشاد محمدی آنلاین، محمدصادق بارانی، امیرمحمد پناهی

شروع بازی با یک دقیقه سکوت
این بازی با یک دقیقه سکوت برگزار شد تا یاد خاطره مرحوم غلامرضا بهروان رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال گرامی داشته شود.

توقف استقلال برابر صنعت نفت در نیمه اول

تصویر یامگا روی پیراهن آبی پوشان
بازیکنان تیم استقلال در مراسم ابتدای بازی با پیراهن‌هایی وارد زمین شدند که تصویر کوین یامگا روی آن حک شده بود.

ورزشگاه بی روح آزادی
این دیدار در حالی آغاز شد که ورزشگاه خالی آزادی و عدم حضور تماشاگران بیش از هر چیزی جلب و توجه می‌کرد. بارش باران هم موجب شده بود چمن ورزشگاه آزادی لغزنده باشد.

احتیاط در دستور کار هر دو تیم در نیمه اول

هر دو تیم در آغاز این دیدار محتاطانه بازی را آغاز کردند و پانزده دقیقه ابتدایی بازی به ارزیابی هم پرداختند و توپ بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود. اما در ادامه صنعت نفتی‌ها عقب نشستند و این تیم استقلال بود که کنترل بازی را در اختیار داشت.

در دقیقه ۲۴ نخستین حمله جدی این دیدار را استقلالی‌ها از روی یک ضربه کرنر خلق کردند. مهدی پور پشت ضربه کرنر قرار گرفت و توپ را بلند به محوطه جریمه صنعت نفت ارسال کرد که توپ پس از یک کش و قوس برابر پای آرمین سهرابیان قرار گرفت که ضربه او را پیام پارسا مهار کرد.

در دقیقه ۴۴ ضربه سر جلالی از روی ارسال حردانی را دروازه بان صنعت نفت مهار کرد تا این فرصت هم برای استقلال از دست برود.

در دقیقه ۴۵+۴ پاس بلانکو به روزبه چشمی در محوطه جریمه جدی ترین فرست استقلال را رقم زد. چشم از دروازه بان صنعت نفت عبور کرد اما مدافع با یک تکل بلند توپ را از مقابل او به کرنر فرستاد تا این دروزاه خالی را چشمی از دست بدهد.

نیمه اول این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا