ورزش

تکرار حماسه وفایی با پیروزی مقابل مرد شماره یک اسنوکر جهان/سالیوان شکست خورد

به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی؛ مسابقات اسنوکر آزاد جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی کشور چین در ماه مارس(اسفند و فروردین) برگزار می گردد. حسین وفایی نماینده اسنوکر کشورمان صبح امروز پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ موفق شد در دیداری جذاب و نفسگیر در مقابل رونی اُ سالیوان قهرمان و مرد شماده اسنوکر جهان به برتری ۵ بر ۴ دست پیدا کند و سزاوارانه به مرحله یک چهارم پایانی مسابقات اسنوکر آزاد در چین راه پیدا کند.

وفایی در مقابل سالیوان موفق شد بریک های ۱۰۰،۷۷،۸۳،۱۰۲،۶۴ را به ثبت برساند و با شایستگی راهی مرحله یک چهارم پایانی رقابت ها شود.
وفایی پس از استراحت در دور اول، موفق شد گرام دات از اسکاتلند را در مرحله دوم ۵ بر ۱ از پیش روی بر دارد. در مرحله سوم نیز میلکینز را۵ بر۲ از پیش روی برداشت و به جمع شانزده نفر برتر مسابقات راه پیدا کرد.
همچنین وفایی با امتیازاتی که در این مسابقات بدست اورد مجددا رنکینگ خود را بهبود بخشید و به جمع ۱۶ نفر برتر اسنوکر جهان بازگشت.

وفایی با این پیروزی در مقابل نفر نخست رنکینگ جهان، ۲۲ مارس برابر با جمعه سوم فروردین ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ با برنده دیدار شان مورفی و دینگ جونهوی به رقابت می پردازد.

251 251

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا