بین الملل

حماس: ادعاهای اسرائیل درباره توقیف اموال خارجی ما مضحک است

به گزارش مجله ایرانی، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ادعاهای رژیم اشغالگر اسرائیل درباره دستیابی به اسناد و پول‌های حماس که آن را از طرف‌های خارجی دریافت کرده، مضحک و خنده‌دار است. تبلیغ این داستان‌های تخیلی به عنوان دستاورد نشان‌دهنده سطح شکستی است که ارتش و دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابل پایداری ملت و مقاومت جسور ما به آن رسیده‌اند.

به گزارش النشره، در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر هرگز در تبلیغ اکاذیب خود و قبولاندن آن به جهان که از جنایت‌هایش به تنگ آمده است، موفق نخواهد شد. این رژیمی است که به خاطر جنایت‌هایش در مقابل دیوان بین‌المللی دادگستری محاکمه خواهد شد.

به گزارش مجله ایرانی،تبلیغات رژیم صهیونیستی علیه حماس در حالی است که جنگ غزه همچنان ادامه دارد و نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان با مقاومت شدید نیروهای فلسطینی در غزه روبرو هستند و این رژیم هنوز نتوانسته به اهداف خود در این جنگ دست یابد.

310310

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه مقالات بین المللی

تحلیل‌گر خبری بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای داغ جهانی. به شما اخبار روز را با نگاهی بی‌طرف و با تحلیل‌های کارشناسی ارائه می‌دهم. با دسترسی به منابع قوی، اطلاعاتی دقیق و جامع را به شما می‌رسانم.
دکمه بازگشت به بالا