عمومیمجله کسب و کار

دانلود نرم افزار فالوور بگیر رایگان اندروید

در پلتفرم اینستاگرام، بسیاری از افراد به دبنال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند. راه بسیاری برای افزایش فالوور اینستاگرام، همچون خرید فالوور اینستاگرام و برنامه فالوورگیر اینستاگرام وجود دارد. اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که می خواهید، فالوورهای خود را از طریق برنامه فالوور گیر افزایش دهید، در ادامه همراه ما باشید تا بهترین برنامه های فالوور گیر اینستاگرام را برایتان بازگو کنیم. خرید فالور و لایک اینستاگرام ارزان با https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام  به راحتی میسر است.

چند برنامه مفید برای افزایش فالوورهای واقعی

Fame Boom

یک برنامه فالوور بگیر اینستاگرام برای سیستم اندروید Fame Boom است. به کمک این برنامه می توانید دنبال کنندگان جدیدی را بدست آورید. این برنامه در یک بازه زمانی معین هشتگ های ترند را فیلتر می کند و در اختیارتان قرار می دهد و کاربران می توانند به کمک آن ها محتوایی پیرامون هشتگ ها تولید کنند. به کمک هشتگ هایی که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد می توانید فالوورهای واقعی زیادی بدست آورید. در نتیجه استفاده از این برنامه تعداد لایک، ویو و کامنت های شما نیز زیاد می شود.

HashtagsMix

بهترین راه برای جذب فالوور واقعی، استفاده از هشتگ ها است. برنامه فالور بگیر اینستاگرام رایگان HashtagsMix یکی از برنامه های خوبی است که به شما هشتگ های بسیاری پیرامون کیورد اصلی محتوایتان می دهد. به کمک این برنامه می توانید فالوورهای واقعی بگیرید و در نتیجه آن تعامل پیجتان بیشتر شود.

Followers Pumper

برنامه فالوور بگیر اینستاگرام دیگری که مخصوص گوشی های اندروید است Followers Pumper می باشد. با استفاده از Followers Pumper می توانید محتوای خود را تقویت کنید. اما چطور؟ این ابزار هشتگ های بسیار مفیدی در زمینه پست شما در اختیارتان می گذارد که به کمک آن ها می توانید فالوور اورگانیک بگیرید که سبب افزایش لایک، بازدید و لایک پست شما می شود.

Get Followers بهترین برنامه جذب و افزایش فالوور

Get Followers برنامه ای است که به شما کمک می کند تا با کسب سکه از طریق کارهای ساده ، فالوور های اینستاگرام بیشتری را بدست آورید. برنامه به محض بارگیری آن ، برخی از سکه ها را به حساب شما وارد می کند. پس از آن ، از شما می خواهد تا حساب های خاصی را در اینستاگرام دنبال کنید. این برنامه افزایش فالوور خارجی برای هر نمایه ای که دنبال می کنید سکه های خود را به حساب شما اعتبار می دهد. سپس می توانید از این سکه ها برای گرفتن دنبال کننده در اینستاگرام خود استفاده کنید. این برنامه بسیار آسان برای استفاده است و یک رابط کاربر پسند دارد که به هر نیاز شما پاسخ می دهد.

برنامه Followers Chief

نرم افزار Followers Chief یکی از بهترین برنامه های «فالو بگیر اینستا» است. این نرم افزار را می توانید از پلی استور دانلود و نصب کنید. متأسفانه نسخه آی او اس ندارد و فقط برای کاربران اندروید موجود است. با این اپلیکیشن علاوه بر جذب فالوور می توانید ببینید اخیراً چه کسانی شما را آنفالو کرده اند. البته ویژگی های دیگری نیز دارد که به رایگان و بدون نمایش تبلیغ در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در حال حاضر بیش از 100 هزار نفر این برنامه را دانلود کرده اند.

برنامه StimSocial

StimSocial یکی از کامل ترین ابزارهای فالور بگیر اینستاگرام است که خدمات بسیاری را به کاربران خود ارائه می دهد. با این برنامه می توانید نوع فالوورهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. حتی به شما اجازه می دهد عکس پروفایل یا نوع فعالیت آن ها را نیز مشخص کنید! همچنین ابزارهای آنالیز اینستاگرام را در اختیار شما قرار می دهد تا گزارشی از تمام کاربران خود داشته باشید و از تعامل آن ها با پیج خود آشنا شوید. البته این برنامه پولی است. اما در ابتدا 5 روز مهلت استفاده رایگان به شما می دهد تا ابتدا با فضا و خدمات آن آشنا شوید و سپس تصمیم بگیرید.

 برنامه GetInsta

این اپلیکیشن جزو بهترین و کارآمدترین ابزارهای رایگان فالور بگیر اینستاگرام است. پلتفرم برنامه را بسیار ساده طراحی کرده اند و به همین علت کار با آن برای تمام کاربران آسان است. برنامه GetInsta حالت تعاملی دارد. به عبارتی کاربرانی را که به فالوور و تعامل نیاز دارند، در کنار هم قرار می دهد. شما در جامعه ای قرار می گیرید که به اندازه دیگر کاربران برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید. البته کار سختی قرار نیست انجام دهید. تنها باید دیگر کاربران را فالو و لایک کنید تا به شما سکه تعلق گیرد. سپس با این سکه ها می توانید فالوور، لایک یا هر چه را که مد نظر دارید، بخرید، بنابراین شما با کاربران واقعی ارتباط می گیرید و فالوور فیک نمی خرید.

برنامه Follower Analyzer

Follower Analyzer یک برنامه فالوور بگیر اینستاگرام است که خدمات بی نظیر خود را به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. البته داخل برنامه اشتراک پریمیوم نیز دارد که تجربه استفاده از این اپلیکیشن را بهبود می بخشد. ضمن این که نسخه رایگان آن بدون تبلیغات است و با مشاهده مداوم تبلیغ وقت خود را تلف نمی کنید. با این برنامه از فعالیت کاربران در پیج خود باخبر می شوید، دوستان مشترکی بین خود و تمام فالوورها پیدا می کنید و همچنین پست یا استوری هایی که بیشترین بازخورد را داشته اند، پیدا می کنید تا فعالیت خود را بهبود ببخشید.

در پایان این بخش باید بگوییم 9 برنامه کاربردی دیگر فالور بگیر اینستاگرام عبارت هستند از:

  •     Grow Social
  •     Iconosquare
  •     Buffer
  •     Crowdfire
  •     HootSuite
  •     Followers Insight
  •     Reports
  •     Unfollowers and Ghost Followers
  •     Followers tool for Instagram

Followers Pumper نرم افزار افزایش فالوور خوب

Followers Pumper یک اپلیکیشن دنبال کننده اندروید است که با استفاده از هشتگ های روند روزمره برای تقویت محتوای فعلی شما استفاده می شود. هرچه هشتگ های شما بهتر باشد ، محتوای شما در سیستم عامل قابل مشاهده تر است. بنابراین ، به راحتی قادر به ایجاد لایک و دنبال کننده برای هر پستی هستید که قرار داده اید. برنامه همچنین بینشی در مورد چگونگی استفاده از هشتگ های روند به موثرترین روش ممکن به شما می دهد تا نه تنها محتوای شما قابل مشاهده باشد بلکه برای مخاطبان شما نیز مرتبط باشد.

Followers for Instagram

Followers for Instagram به عنوان بهترین برنامه جذب و افزایش فالوور در اینستاگرام دارای سیستم مبتنی بر سکه هست تا بتوانند دنبال کننده ها را برای پروفایل اینستاگرام خود کسب کنند. با دوست داشتن پست ها یا دنبال کردن مجموعه ای از حساب ها در برنامه رسانه های اجتماعی ، می توانید تعداد خاصی از دنبال کنندگان را بدست آورید. اما بزرگترین فایده استفاده از Followers for Instagram این است که هر پستی را که می دهید ردیابی می کند. برنامه به شما کمک می کند با ردیابی انواع پست هایی که بیشتر دوست دارند و افرادی که دنبال شما هستند ، تجزیه و تحلیل حساب کاربری خود را مدیریت کنید. به این ترتیب ، می توانید مطالب خود را با کارآیی بیشتری برای دستیابی به مخاطبان گسترده تری انجام دهید.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا