اجتماع

رئیسی: زمان‌شناسی و مسئولیت‌شناسی مردم شایسته تقدیر است

رئیسی: زمان‌شناسی و مسئولیت‌شناسی مردم شایسته تقدیر است

رئیس جمهور پیش از سفر به الجزایر با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی گفت: زمان‌شناسی و مسئولیت‌شناسی مردم شایستهٔ تقدیر است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پیش از سفر به الجزایر با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: ابتدا باید خداوند متعال را نسبت به حضور مردم عزیزمان پای صندوق‌های رأی شاکر باشم. زمان شناسی و مسئولیت شناسی مردم شایسته تقدیر است.

رئیس جمهور با تشکر از برگزارکنندگان، مجریان و ناظران انتخابات اضافه کرد: این عزیزان حقیقتاً با صفا و با محبت و دلدادگی به انقلاب اسلامی، با عشق به مردم، با خدمت گذاری خالصانه خود، رأی مردم را با امانت داری انشاءالله در این ساعات می‌شمارند و مردم عزیزمان را در جریان نتایج انتخابات می‌گذارند.

رئیسی گفت: امیدوارم شکل‌گیری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به عنوان پشتوانه‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و مردم عزیزمان بتوانند به وظایف قانونی خود عمل کنند. از همه دست اندرکاران صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: سفر به الجزایر برای شرکت در هفتمین نشست سران مجمع کشورهای صادر کننده گاز است.

 

 

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا