نماد سایت مجله ایرانی

راهداران در حال بازگشایی مسیر میامی- جاجرم هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

راهداران در حال بازگشایی مسیر میامی- جاجرم هستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

راهداران در حال بازگشایی مسیر میامی- جاجرم هستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

علیرضا آشوری در گفتگو با خبرنگار آنلاین، ضمن بیان اینکه بارش‌های دیشب تا بامداد امروز در شهرستان میامی منجر به وقوع سیل به خصوص در کلاته‌های شرقی شد، تاکید کرد: عوامل راهداری و مدیریت بحران بلافاصله بعد از دریافت گزارش نسبت به وقوع سیلاب راهی منطقه کالشور شدند.

وی با بیان اینکه سیل پل کالشور را پوشانده و روی جاده اصلی میامی- جاجرم آمده است، افزود: از صبح امروز به دلیل شدت سیلاب، این محور مسدود شده است.

فرماندار میامی از اعزام نیروهای امدادی به محور سیل زده کالشور در کلاته‌های شرقی این شهرستان خبر داد و گفت: راهداران در حال بازگشایی مسیر سیل زده هستند.

آشوری با بیان اینکه دستگاه‌های متولی از جمله هلال احمر، راه و شهرسازی، نیروی انتظامی در حال امداد رسانی و بازگشایی مسیر هستند، بیان کرد: خسارات سیلاب بیشتر به ابنیه و زیرساخت‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا این جاده به سرعت بازگشایی شود افزود: بارش برف در کالپوش نیز سبب لغزندگی معابر شده است.

فرماندار میامی با بیان اینکه عوامل راهداری علیرغم وضعیت بد جوی و بارش شدید برف نگذاشتند تا مسیر کالپوش مسدود شود، تاکید کرد: برفروبی در این محور انجام شده اما همچنان لغزندگی جاده مخاطراتی را به دنبال دارد.

گفتنی است مسئولان و عوامل امدادی هم اکنون در منطقه کلاته‌های شرقی و کالشور و همچنین کالپوش در حال امدادرسانی و خدمت رسانی هستند.

خروج از نسخه موبایل