نماد سایت مجله ایرانی

رضایتمندی کادر فنی از جنگندگی ملی‌پوشان والیبال

رضایتمندی کادر فنی از جنگندگی ملی‌پوشان والیبال

آفتاب‌‌نیوز :

این تمرین ملی‌پوشان والیبال ایران ساعت ۱۷ به‌وقت ژاپن، درست چند ساعت پس از رسیدن به شهر کوکورائه برگزار شد و در مجموع تمرینی جدی و شاداب‌تر از تمرین روز گذشته بود و دو ساعت هم بطول انجامید.

بازیکنان پس از انجام حرکات کششی، زیر نظر مربی بدنساز برزیلی و گرم کردن، با تقسیم شدن در دو سوی میدان همانند یک بازی جدی و رسمی جدال داغی را به تصویر کشیدند که لبخند رضایت از آمادگی و انگیزه بازیکنان را در چهره کادرفنی تیم به نمایش گذاشت.

در این بین به تناوب ترکیب دو تیم نیز از سوی پائز تغییر کرد. نکته بارز این تمرین طراوت و شادابی و موج امیدواری در چهره بازیکنان بود که به‌خوبی، جنگندگی ملی‌پوشان جلب نظر می‌کرد.

از جمع ملی پوشان مرتضی شریفی همچنان در تمرینات غایب بود و بدلیل گرفتگی کمر و کمی هم درد در ناحیه لگن، زیر نظر پزشک تیم به مداوا مشغول بود و فردا وضعیت نهایی این بازیکن مشخص می‌شود.

میثم صالحی هم برای فشار نیاوردن به کتفش خیلی زود از تمرین خارج شد و به استراحت پرداخت. مابقی ۱۵ بازیکن حاضر بطور کامل و با جدیت تمام در تمرین حاضر بودند و بار‌ها نیز پائز با قطع تمرین، نکات لازمه تاکتیکی را یاد آور شد.

۳۰ دقیقه پایانی تمرین، همانند روز قبل به زدن سرویس از سوی بازیکنان قطر پاسور، پاسور و سرعتی اختصاص داشت و در دو سوی میدان نیز بازیکنان قدرتی دریافت کننده و لیبرو‌ها نیز تمرین دریافت کردند.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد در نخستین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف ژاپن میزبان این مسابقات می‌رود.

خروج از نسخه موبایل