بین الملل

شهادت ۲ تن در حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین

منابع فلسطینی از شهادت ۲ تن از جمله یکی از فرماندهان گردان‌های القدس در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویی در اردوگاه جنین خبر دادند.

به گزارش مجله ایرانی، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز جمعه اعلام کرد: یاسر مصطفی حنون، از فرماندهان این گردان‌ها در حمله پهپاد رژیم صهیونیستی به خودروی وی در اردوگاه جنین به شهادت رسید.

به نقل از المیادین، در این حمله همچنین سعید جرادات، شهروند ۱۷ ساله فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴ تن دیگر نیز زخمی شدند.

شامگاه پنجشنبه منابع امنیتی اعلام کردند یک پهپاد اسرائیلی خودرویی را در اردوگاه جنین مورد هدف قرار داد که منجر به منهدم شدن آن شد.

اردوگاه جنین در کرانه باختری شاهد تجاوزات هر روز ارتش رژیم صهیونیستی است.

همچنین شهرک‌نشینان به اطراف روستای بورین در جنوب نابلس حمله کرده و یک خودرو را به آتش کشیدند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ آنلاین ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است. براساس گزارش رسانه‌های فلسطینی از زمان عملیات طوفان الاقصی تاکنون بیش از ۷۰۰۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین اخیرا اعلام کرد: از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۳۹۸ فلسطینی در کرانه‌ باختری به شهادت رسیده‌اند. ۷۹ نفر از این شهدا در سال جاری میلادی (۲۰۲۴) به شهادت رسیدند.

مسؤولان نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به انفجار اوضاع در کرانه باختری طی ماه رمضان همزمان با افزایش درگیری‌ها بین اعضای مقاومت فلسطین و نیروهای رژیم صهیونیستی در این منطقه هشدار می‌دهند.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه مقالات بین المللی

تحلیل‌گر خبری بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای داغ جهانی. به شما اخبار روز را با نگاهی بی‌طرف و با تحلیل‌های کارشناسی ارائه می‌دهم. با دسترسی به منابع قوی، اطلاعاتی دقیق و جامع را به شما می‌رسانم.
دکمه بازگشت به بالا