دانش و سلامتمجله کسب و کار

قهوه گانودرما را از کجا تهیه کنیم ؟

قهوه گانودرما از کجا بخریم؟ قهوه های گانودرما دکتر بیز را می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی تهیه کنید. اما بهتر است شرایط دیگری را هم در نظر بگیرید که در ادامه به نحوه و شرایط خرید انواع قهوه گانودرما و به اینکه قهوه گانودرما از کجا بخریم پرداخته ایم.گانودرما نوعی قارچ قهوه ای رنگ با ساقه های بلند و نازک است که تقریبا درتمامی اقصی نقاط جهان یافت می شود. این ماده ی مغذی، دارای فواید بسیاری ست و سالیان سال است به عنوان مصارف دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جا که قارچ گانودرما به دلیل دارا بودن بافت سفت و سخت، به صورت طبیعی و خام قابل استفاده نیستند، باید قبل از استفاده، فرآوری گردند و به شکل پودر به انواع نوشیدنی ها مانند قهوه، چای، دمنوش و … به عنوان مکمل دارویی- خوراکی اضافه شوند.

پودر قارچ گانودرما مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

از مهمترین نکات هنگام بررسی کیفیت و مرغوب بودن گانودرما، اورجینال و اصل بودن محصول است. با توجه به این که پودر گانودرما بیشتر مصرف خوراکی دارد، عدم توجه به این موضوع اثرات و عوارض جبران ناپذیری به بار می آورد.

  1. باید دقت شود که گانودرما حتما از نژاد لوسیدوم یا گانودرما قرمز باشد.
  2. در محیطی ایزوله و بدون استفاده از هیچ گونه سمومی رشد کرده باشد.
  3. از نوع پرورشی بوده و با رعایت استاندارهای بهداشتی و یکی از روش های معتبر علمی، کشت و تهیه شده باشد.
  4. محیط پرورش گانودرما ، باید دارای نور طبیعی خورشید باشد.

پر مصرف ترین و رایج ترین روش مصرف گانودرما در دنیا به حساب می آید و در واقع ترکیبی خوش طعم از پودر قهوه و پودر قارچ گانودرماست که به جهت خواص دارویی بیشماری که دارد به یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین انواع قهوه در ایران تبدیل شده است.

البته قارچ گانودرما در قالب محصولاتی همچون قهوه، شامپو، صابون و … نیز قابل استفاده است و فصل مشترک تمامی این محصولات، انتقال مزایای دارویی بی نظیر قارچ گانودرما (چه از طریق خوراکی یا مصارف دیگر) به بدن انسان است.

ارزش بالای غذایی و دارویی قهوه گانودرما باعث شده است که قیمت قهوه گانودرما بالا باشد که این مسأله، امری کاملا طبیعی است. چرا که با پودر فوق العاده مغذی گانودرما ترکیب یافته است. بنابراین به طور قطع حتی با این مبلغ تقریبا بالا، ارزش خرید و برخورداری از خواص فراوان آن را دارد.

فواید قهوه گانودرما

آزمایشات و تحقیقات انجام شده در زمینه‌ی قارچ گانودرما، خواص ارزشمند و بی نظیری از را به اثبات رسانده است که در ذیل به آن ها اشاره می نماییم.

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • پیشگیری و مقابله با انواع بیماری ها
  • بهبود عملکرد قلب و مغز
  • جلوگیری از ریزش مو
  • ضد سرطان
  • تقویت دستگاه گوارشی
  • درمان و بهبود بیماری های کبدی
  • کلیوی و تیروئید
  • درمان آسم و برونشیت
  • کنترل و کاهش استرس
  • درمان زخم معده
  • تنظیم و بهبود کیفیت خواب
  • پیشگیری از عفونت های ویروسی
  • درمان بیماری دیابت و قند خون
  • درمان بیماری های پوستی
  • کمک به درمان کبد چرب
  • ضد خستگی و افسردگی
  • دفع سموم بدن
  • تقویت حافظه
  • سلامت پوست و مو

کشور ایران از جمله معدود کشورهایی ست که توانایی فرآوری و تهیه قهوه از قارچ گانودرما را داراست. شرکت  تنها شرکت در ایران است که دارای تأییدیه ی وزارت بهداشت، سیب سلامت سازمان غذا و دارو و استانداردهای بین المللی ست.

دکتر بیز، با متدی بی نظیر، پودر گانودرمای فرآوری شده را با پودر قهوه گانودرما ماسالا ترکیب کرده و در پنج نوع و طعم مختلف و منحصر به فرد تولید و به بازار عرضه نموده است.

انواع قهوه گانودرما

، که طعم و ترکیبات مختلفی با یکدیگر دارند، که هرکدام فواید خاص خود را دارد که ادامه به هرکدام پرداخته ایم

  1. که به دلیل وجود جینسینگ درآن گران ترین مدل قهوه ی گانودرماست و از ترکیب پودر قهوه ی عربیکا+ پودر گانودرما+ جینسینگ تهیه شده است که طعمی بسیار سبک و ملایم دارد، بسیار پر انرژی و سرشار از مواد مغذی ست.
  2. ترکیب شیر + پودر قهوه+ پودر گانودرما
  3. از ترکیبات کاپوچینو و نسکافه یا کافه لاته + پودر کاکائو تشکیل شده است.
  4. از دارچین، زنجیبل، پودر قهوه و عصاره گانودرما در ترکیبات خود دارد
  5. ترکیب شکر + پودر شکلات + کافی میت + پودر گانودرما

قهوه گانودرما از کجا بخریم؟ امروزه کمتر فردی وجود دارد که ممکن است با قهوه گانودرما آشنا نباشد، اما به دلیل تولید انحصاری و تنها مرجع تولید فروش آن یعنی شرکت بیز این محصول قابلیت دسترسی آسانی ممکن است نداشته باشد، اما جای نگرانی برای کاربران و طرفداران این محصول وجود ندارد و با خیال راحت می توانند قهوه قهوه گانودرما را به دو روش حضوری و یا اینترنتی می توان خریداری کنند.

روش خرید حضوری

شما می توانید برای خرید حضوری در تهران به آدرس درج شده در مراجعه کرده و به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید تا ضمن این که از مشاوره کارشناسان و متخصصین ما بهره می برید، از اصل و مرغوب بودن قهوه گانودرما هم مطمئن شوید و با خیالی آسوده، محصولی با کیفیت و متناسب با نیاز خود تهیه و خریداری نمایید.

روش خرید اینترنتی

برای افرادی که بنا به هر دلیلی، نمی توانند خرید حضوری انجام دهند و به صورت مستقیم به فروشگاه شرکت بیز دسترسی ندارند، خرید اینترنتی بهترین و مناسب ترین گزینه است.

خرید قهوه گانودرما به صورت اینترنتی، کاری بسیار آسان و مقرون به صرفه بوده و مشکلات خرید حضوری را ندارد. با روش خرید اینترنتی در فروشگاه اینترنتی بیزما، در وقت و هزینه صرفه جویی می شود و هر زمان، در هر مکان که باشید، می‌توانید خرید خود را با چند کلیک ساده ثبت و انجام دهید.

البته باید توجه داشته باشیم که از مراکز معتبر، سایت های آنلاین و دارای نماد اعتماد الکترونیکی خریداری نماییم. بیزما همواره سعی دارد کالای با کیفیت و اورجینال را به دست شما برساند تا با خیالی آسوده از استفاده این محصول نهایت لذت را ببرید.

این نوشیدنی سالم با عصاره قارچ گانودرما و دانه‌های قهوه بوداده ساخته شده است. گانودرما لوسیدوم، در چین باستان با نام “قارچ جاودانگی” شناخته می‌شد. این قارچ روی چوب‌های پوسیده درختان رشد می‌کند و قلیایی‌ترین خوراکی روی زمین محسوب می‌شود. هزاران سال پیش، افراد ثروتمند معتقد بودند که قهوه قارچ گانودرما کلید جاودانگی است. فواید سلامتی گانودرما لوسیدوم توسط علم تایید شده است. این دارو ممکن است عملکرد سیستم ایمنی را بهبود بخشد، خستگی مزمن را از بین ببرد و در برابر سرطان محافظت کند. اکثر مردم آن را به عنوان یک ماده مقوی و محرک طبیعی مصرف می‌کنند. مطالعات نشان می‌دهد که قهوه گانودرما می‌تواند اضطراب و افسردگی را نیز کاهش دهد.

علاوه بر عصاره قارچ گانودرما، این نوشیدنی حاوی قهوه فوری و سایر مواد طبیعی مانند استویا، بادیان یا نعناع است. دستور تهیه این قهوه از تولید کننده‌ای به تولید کننده دیگر متفاوت است. اساساً، قخوه گانودرما تمام به علاوه خواص درمانی قارچ را فراهم می‌کند. قهوه گانودرما به دلیل محتوای کم آن بعید است که باعث بی‌خوابی شود. در واقع، نشان داده شده است که نوشیدن این نوع قهوه خواب را بهبود می‌بخشد و اضطراب را از بین می‌برد. علاوه بر این، نسبت به قهوه معمولی اسیدیته کمتری دارد و برای کسانی که مشکلات گوارشی مانند زخم معده یا روده تحریک‌پذیر دارند، ایده آل است. این نوشیدنی تقریباً نیمی از یک فنجان قهوه معمولی را دارد.

تاریخچه مصرف قارچ گانودرما

قارچ گانودرما لوسیدوم، یک قارچ شرقی، سابقه طولانی استفاده برای ارتقای سلامت و طول عمر در چین، ژاپن و سایر کشورهای آسیایی دارد. گانودرما یک قارچ بزرگ و تیره با ظاهری براق و بافت چوبی است. کلمه لاتین “لوسیدوم” به معنای “براق” یا “درخشنده” است و به ظاهر لاک زده سطح قارچ اشاره دارد. در زبان چینی، نام” لین‌ژی “نشان دهنده ترکیبی از قدرت معنوی و جوهر جاودانگی است و به عنوان “گیاهی معنوی” در نظر گرفته می‌شود که نماد موفقیت، رفاه، قدرت الهی و طول عمر است.

در میان قارچ‌های پرورشی، قارچ گانودرما لوسیدوم از این نظر منحصر به فرد است که ارزش دارویی به جای ارزش غذایی آن بسیار مهم است. انواع محصولات تجاری گانودرما لوسیدوم به اشکال مختلف مانند پودر، مکمل‌های غذایی و چای در دسترس هستند. این‌ها از قسمت‌های مختلف قارچ از جمله میسلیوم‌ها، هاگ‌ها و بدنه گیاه تولید می‌شوند. از جمله کاربردهای خاص و مزایای سلامتی قهوه فوری گانودرما و جینسینگ می‌توان به کنترل سطح گلوکز خون، تعدیل سیستم ایمنی، محافظت از کبد، محلول باکتری‌ساز و غیره است. فرهنگ غربی اغلب دیدگاه‌های متفاوتی در مورد استفاده از مکمل‌های گیاهی در طول سال‌ها داشته است. با این حال، برای فرهنگ‌های شرقی، تقریباً به عنوان یک روش زندگی در نظر گرفته می‌شود. با توجه به این‌که مردم آمریکای شمالی به دنبال جایگزین‌هایی برای بهبود سلامت فردیشان هستند، گانودرما و فواید گانودرما لوسیدوم مورد توجه و جذابیت قرار گرفته است.

کلام آخر

گفته می‌شود که قهوه گانودرما فواید متعددی برای حفظ سلامت بدن دارد. با این حال، این فواید هنوز به‌طور کامل از لحاظ علمی مورد تایید قرار نگرفته‌اند. تحقیقات اولیه روی قارچ گانودرما فواید احتمالی را برای درمان سرطان و سایر بیماری‌ها نشان می‌دهد. هنوز باید تحقیقات زیادی در مورد گانودرما لوسیدوم و اثرات سلامتی آن در آزمایشات بالینی در مقیاس بزرگ انجام شود. با توجه به عوارض احتمالی مصرف قهوه گانودرما برای برخی افراد، بهتر از قبل از مصرف این قهوه ابتدا با یک فرد متخصص مشورت کنید تا مطمئن شوید که آیا مصرف قهوه گانودرما برای شما مناسب است یا خیر.

 

 

مشاهده مطالب بیشتر

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا