عمومیمجله کسب و کار

لیست قیمت تخت سنتی در فروشگاه بلوط

مقاومت تخت سنتی بلوط بسیار مهم است. در اکثر تولیدی ها این محصولات معمولا با چسب چوب به هم متصل میشن که در برابر رطوبت مقاومت بسیار کمی دارن اما فروشگاه بلوط علاوه بر چسب و میخ این محصولات رو با پیچها فولادی به هم متصل کرده که مقاومت بسیار بالایی را دارند.چوب استفاده شده در فروشگاه بلوط  چوب روس درجه یک بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

لیست قیمت تخت سنتی در فروشگاه بلوط

رنگ مبلمان چوبی ویلاسازه

فروشگاه بلوط بارنگ پلی استر بوده که زیباییی و مقاومت خاصی به محصول میدهد.

این مجموعه شامل:

یک عدد سه نفره که اندازه نشیمن آن 200*100 سانتیمتر میباشد.

تخت سنتی مدرن و لاکچری

اندازه استاندارد ارتفاع تخت سنتی مدرن معمولاً 40 سانتی متر است. تختی که به عنوان تخت سنتی استفاده میشود از نظر ابعاد، ارتفاع و استحکام معمولا متفاوت از تختی است که برای اتاق خواب و رستورانها استفاده میشود. بنابراین میزان استحکام تختی که برایرستوران انتخاب میشود باید بیشتر از تختهای معمولی باشد.

قیمت تخت سنتی مدرن

سرعت تولید و میزان دستمزد تولید، خود یکی از عوامل موثر تعیین قیمت در قیمت گذاری تخت چوبی  است. اکثر کارگران نجاری از چوب افرا برای ساخت مبلمان استفاده می کنند؛ زیرا کار با این نوع چوب راحت تر است و زیبایی خاص خود را دارد. رنگ بلوط قرمز از قهوه ای روشن تا قرمز مایل به صورتی با دانه های چرخان، متغیر است و این موضوع زیبایی آن را دو چندان می کند. به غیر از این طرحها، طرحهای اسپرت دیگری نیز وجود دارد که با انتخاب آنها میتوانید زیبایی فضای باز یا رستوران  خود را دو چندان کنید.

⚡️جنس چوب

⚜️جنس چوب نقش بسیار مهمی در مشخص کردن کاربرد تخت سنتی دارد. اگر تخت سنتی را برای تراس یا بالکن یا باغ می خواهید، حتما باید یک چوب مقاوم در برابر عوامل محیطی انتخاب کنید. چوب روس بهترین گزینه برای این کار است، چراکه در برابر نور خورشید و رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

درمورد تخت سنتی بیشتر بدانید

انتخاب بهترین نوع تخت سنتی نیازمند به اطلاعات دقیق‌تری از نظر استفاده کننده است. برای انتخاب بهترین نوع تخت سنتی، مواردی نظیر ذوق شخصی، سلیقه طراحی، اندازه مورد نیاز، نوع چوب مورد استفاده و میزان راحتی در استفاده مهم هستند.

  1. **نوع چوب:** هر نوع چوبی می‌تواند ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد. مثلاً اگر دنبال یک تخت سنتی با طراحی دقیق و حکاکی‌های زیبا هستید، انتخاب چوبی با الیاف مناسب برای حکاکی می‌تواند مناسب باشد.
  2. **سلیقه شخصی:** تخت سنتی باید با سلیقه و ذوق شما همخوانی داشته باشد. ممکن است شما به طراحی‌های خاص، نقوش سنتی یا ساده‌ترین طراحی‌ها علاقه‌مند باشید. بنابراین، بهترین تخت سنتی برای شما، تختی است که با سلیقه شما هماهنگ باشد.
  3. **راحتی و اندازه:** بعضی از تخت‌های سنتی ممکن است به دلیل طراحی یا ارتفاع آنها برای برخی افراد راحت نباشد. بنابراین انتخاب تختی که اندازه و طراحی آن با شما هماهنگ است، بسیار مهم است.
  4. **منبع و کیفیت ساخت:** در نهایت، تخت سنتی بهترین کیفیت را دارد که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده و توسط مهارت‌های دست‌کاران ماهر ساخته شده باشد.

به عنوان مثال، برخی افراد ممکن است تخت ساده و کم‌نقش را ترجیح دهند، در حالی که برخی دیگر به دنبال تخت‌های زیبا با حکاکی‌های پیچیده هستند. بهترین تخت سنتی برای شما، کسی است که با سلیقه، نیازها و ترجیحات شما هماهنگ باشد.

تخت چوبی سنتی روسی

در بازار تهران و سراسر کشور قیمت تخت سنتی از چوب روسی متفاوت است و به کیفیت ساخت آن و طرحی که ساخته می شود بستگی دارد.

بسیاری از افراد به تخت و روتختی سنتی ترمه علاقه زیادی دارند و آن ها را در گوشه ای از خانه یا تراس خود قرار می دهند تا هر زمان که نیاز داشتند به تنهایی یا با دوستان خود در آنجا بنشینند و از فضا لذت ببرند.

این نوع تخت های سنتی در خانه های ویلایی زیاد دیده می شود که آن ها را در حیاط می گذارند و عصرها کنار هم می نشینند و چای می نوشند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع مدل های زیبای مبلمان و تخت خواب وارد بازار شده است که باعث منسوخ شدن تخت های قدیمی شده است.

پالت چوبی روسی

همانطور که گفتیم بر اساس کیفیت چوب پالت روسی و نوع آن چه خشک و چه غیر خشک قیمت گذاری می شود و با توجه به اینکه امروزه نوسانات بازار بسیار زیاد است نمی توان نهایی و یکنواخت را گذاشت. چوب روسی کاربردهای زیادی دارد که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم:

  • از چوب روسی در ساخت سقف و همچنین ساخت پالت استفاده می شود.
  • از آن به عنوان کفپوش سه بعدی و دیوارپوش استفاده می کنند.
  • از آن برای ساخت انواع قایق های چوبی روسی استفاده می شود.
  • از این چوب برای ساخت کابینت و انواع کمد استفاده می کنند.
  • در، پنجره، میز، صندلی و آلاچیق های چوبی نیز از این چوب ساخته شده است.

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا