ورزش

محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس کیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در آخرین بازی خود موفق شد در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران را پشت سرگذاشته و به مرحله بعدی صعود کند. بدون شک یکی از ستاره‌های پرسپولیس در این دیدار، اوستون ارونوف ملی پوش ازبکستانی این تیم بود که با دریبل‌ها و حرکات چشم نواز خود دل همه را ربود!

او عملکرد خیره کننده‌ای هم مقابل ذوب آهن اصفهان داشت، اما در دیدارحذفی حسابی خودش را در دل همبازیانش جا کرد. برای رسیدن به این ادعا کافی است شادی گل سوم پرسپولیس را مرور کنید. جایی که دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی صمیمانه به سمت اورونوف تکنیکی رفته و او را در آغوش گرفتند تا نشان دهند او را به جمع خود پذیرفته اند.

اوستون اورونوف این روز‌ها یکی از آماده‌ترین بازیکنان و در عین حال حرفه ای‌ترین‌ها در تمرینات پرسپولیس است که اوسمار ویرا نیز از خریدش راضی است.

دریبل‌های فانتزی او هواداران پرسپولیس را به یاد ستاره‌های تکنیکی و سابق خود می‌اندازد؛ اما از طرفی آن‌ها نگران هستند، چون احتمال دارد فشار زیاد بر چنین بازیکنانی موجب مصدومیت شود. هر چند اورونوف مثل همه ازبک‌ها از لحاظ بدنی هم شرایط بسیار خوبی دارد.

اوستون اورونوف ازبکستانی ۲۳ ساله است و در پست هافبک هجومی بازی می‌کند. این بازیکن پیش از توافق با پرسپولیس در باشگاه فوتبال نوبهار ازبکستان بازی می‌کرد که در روز‌های ابتدایی نقل و انتقالات لیگ برتر ایران صحبت‌های زیادی از حضور او در استقلال بود و تراکتور هم پیشنهاد ویژه‌ای را به این بازیکن داده بود، اما این بازیکن تکنیکی ترجیح داد پرسپولیسی شود. به عبارت بهتر پیش از این استقلال به صورت جدی به دنبال جذب این هافبک تکنیکی ازبکستانی بود که سرخ‌ها، اما در مذاکره با او موفق‌تر عمل کردند.

اورونوف که بعد از حضور در تهران و انجام تست‌های پزشکی قراردادش را با این تیم به امضا رساند، به دلیل عدم صدور مجوز و بسته بودن پنجره پرسپولیس نتوانست مقابل آلومینیوم اولین حضورش در ترکیب این تیم را تجربه کند. با این حال این بازیکن ملی پوش ازبک در دیدار‌های اخیر سرخپوشان تهرانی مقابل ذوب آهن اصفهان و نفت و گاز گچساران در حد یک ستاره درخشیده است.

شاید بی دلیل نبود که اورونوف پس از امضای قرارداد با پرسپولیس خواهان پیراهن شماره ۱۰ شد. شماره‌ای که پیش از این در اختیار میلاد سرلک قرار داشت که اکنون راهی ملوان شده است.

با این حال با توجه به قوانین سازمان لیگ برای تغییر شماره پیراهن، اوستون اورونوف مجبور شد پیراهن شماره ۷۰ پرسپولیس را بپوشد، اما شک نکنید فصل آینده پیراهن شماره ۱۰ به این بازیکن تعلق خواهد گرفت.

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا