معاون وزیر آموزش و پرورش دو طرح آموزشی را در آمل افتتاح کرد

معاون وزیر آموزش و پرورش دو طرح آموزشی را در آمل افتتاح کرد

مجله ایرانی/مازندران با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش دو طرح آموزشی و ورزشی در دبستان انقلاب اسلامی شهرستان آمل افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل آزمایشگاه مجهز زیستی و علوم تجربی و زمین چمن مصنوعی به مساحت ۱۷۵۰ متر مربع در دبستان انقلاب اسلامی آمل بوده است.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و حجت الاسلام ابراهیم زاده به همراه مدیران ستادی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش چهارشنبه ۲ آبان در این بازدید و افتتاح طرح‌ها در دبستان انقلاب اسلامی آمل حضور داشتند.

مدیر دبستان انقلاب اسلامی آمل گفت: برای افتتاح، تجهیز و بهره‌برداری از این دو طرح آموزشی و ورزشی با حمایت خیران و خانواده‌های دانش آموزان و همچنین اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان حدود ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

قربانعلی یوسفی افزود: با افتتاح این دو طرح آموزشی و ورزشی علاوه بر استفاده بیش از ۶۰۸ دانش آموز مدرسه انقلاب اسلامی آمل، آزمایشگاه این مدرسه نیز به عنوان آزمایشگاه معین مدارس ابتدایی سطح شهر خدمات دهی خواهد کرد.

وی با اشاره اینکه در سه سال گذشته با هزینه بیش از ۶۰ میلیارد ریالی از سوی خیرین و کمک‌های مردمی و خانواده‌های دانش آموزان روند بهسازی و نوسازی مدرسه انقلاب اسلامی آمل انجام و تغییرات زیادی داشته است، تصریح کرد: در این مدت چندین کلاس درس جدید در این واحد آموزشی ساخته و در حال حاضر به ۱۷ کلاس درس افزایش یافته است.

مدیر دبستان انقلاب اسلامی آمل اضافه کرد: با روند نوسازی این واحد آموزشی در سه سال گذشته تعداد دانش آموزان این مدرسه از ۳۰۰ دانش آموز به بیش از ۶۰۸ دانش آموز افزایش یافته است.

بیش از ۶۵ هزار دانش آموز در حدود ۵۰۰ مدرسه شهرستان ۴۲۰ هزار نفری آمل مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا