عمومیمجله کسب و کار

معرفی انواع روش های دانلود از اینستاگرام | 100 درصد تضمینی

اگر کمی در فضای وب بچرخید و برای آن وقت بگذارید فیلم‌ها و تصاویر بسیار زیادی به چشمتان می‌خورد. یکی از بسترهای پرطرفدار در این حوزه اینستاگرام است. روزانه میلیاردها نفر از شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنند و میلیون‌ها فیلم و تصویر نیز در آن منتشر می‌شود. امروزه هر نوع دسته بندی از محتوا در اینستاگرام وجود دارد و از ویدیوها و عکس‌های سرگرمی بگیر تا آموزشی همه در اینستاگرام یافت می‌شوند.

به همین دلیل افراد بسیار زیادی می‌خواهند محتواهای مورد علاقه‌ی خود که در اینستاگرام آن را مشاهده کرده‌اند را دانلود کنند. اینستاگرام خود به تنهایی گزینه‌ای ندارد که بتوانید به راحتی فایل‌های تصویری و ویدیویی را دانلود کنید و به یک نرم افزار یا سایتی برای این کار نیاز است. در ادامه انواع سایت دانلود از اینستا و نرم افزارها برای دانلود از اینستاگرام توسط گوشی و کامپیوترو نحوه خرید پروفایل ویزیت اینستاگرام را معرفی کرده‌ایم. تا انتهای این مقاله با همراه باشید.

انواع روش های دانلود از اینستاگرام

در حال حاضر روش‌های مختلفی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد و هر کدام از این روش‌ها هم مزایا خاص خود را دارند. ما در این مقاله تلاش می‌کنیم روش‌هایی را معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها بتوانید یک محتوای اینستاگرامی را خیلی سریع و راحت دانلود کنید.وب‌سایت دانلودگرام یکی از ساده‌ترین و بهترین روش دانلود از اینستاگرام است. دانلود محتوا از طریق این وب‌سایت اصلاً کار سختی نیست. کافی است لینک مربوط به محتوای مورد نظر خود را از اینستاگرام بردارید و سپس در کادر موجود در وب‌سایت قرار دهید. توجه داشته باشید که دانلود از وب‌سایت دانلودگرام، منحصر به گوشی یا لپ تاپ نیست.

هر دستگاهی که در اختیار داشته باشید، با استفاده از آن خیلی راحت می‌توانید محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید. بنابراین اولین مزیت دانلودگرام این است که همه دستگاه‌ها را شامل می‌شود و هیچ محدودیتی ندارد.دومین مزیت سایت دانلودگرام آن است که محدود به دانلود محتوای خاصی نیست و با استفاده از آن می‌توانیم تصویر، ویدیو یا IGTV را دانلود کنیم. در ادامه به صورت کوتاه شیوه دانلود از آن را توضیح داده‌ایم.

مرحله اول: در گام نخست، لینک مربوط به محتوایی که می‌خواهید دانلود کنید تا از اینستاگرام بردارید. برای این کار محتوای مورد نظر را بیاورید، در بالای سمت چپ این یک آیکون سه نقطه قرار دارد. روی آن بزنید، از این منو گزینه «Link» را انتخاب کنید.طریقه دانلود در هر دو دستگاه اندروید و IOS یکسان است.

Introduction of various methods of downloading from Instagram 100% guaranteed

مرحله دوم: ابتدا وارد وب سایت شوید. تصویر زیر مربوط به صفحه نخست این وب‌سایت است:

مرحله سوم: اکنون محتوای مورد نظر با کیفیت‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید، یکی از کیفیت‌ها را انتخاب کنید. با کلیک یا زدن روی یکی از دکمه‌های آبی رنگ، تصویر خیلی راحت دانلود می‌شود.

یکی دیگر از سایت دانلود از اینستا در کامپیوتر، استفاده از است که طرفداران زیادی دارد. این سایت قابلیت‌های متعددی برای دانلود تصویر، ویدیو، IGTV و استوری دارد. البته با استفاده از این سایت کامل و بی‌نظیر می‌توانید تصاویر پروفایل حساب‌های مختلف را هم دانلود کنید. همچنین می‌توانید کپشن‌های مورد نظر خودتان را هم از این سایت بگیرید و کپی کنید.

این وب‌سایت مطالب بسیار خوبی در مورد خود اپلیکیشن اینستاگرام و مخاطبان آن دارد. در حال حاضر وب‌سایت الو اینستاگرام در کنار ربات تلگرام ریگرام یکی از بهترین ابزارها برای دانلود پست اینستاگرام است. توجه داشته باشید که که ابزارها و سایت‌هایی که برای دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر معرفی شد، هیچ‌یک منحصر به کامپیوتر نیست و در صورتی که گوشی اندروید یا آیفون دارید هم می‌توانید از این وب‌سایت‌ها برای دانلود محتوای مورد نظر خودتان از اینستاگرام استفاده کنید.

مرحله اول: ابتدا وارد سایت سیو اینستاشوید تا صفحه نخست این وب‌سایت مطابق تصویر زیر به نمایش درآید. در گام نخست، وارد سایت شوید. این سایت، همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ساختار ساده‌ای دارد تا همه متقاضیان دانلود پست اینستاگرام بتوانند بدون معطلی، فایل مورد نظر خود را دانلود کنند. توجه داشته باشید که این ابزار، اپلیکیشن اندروید و iOS ندارد و تنها از طریق سایت، به مخاطبان خدمت‌رسانی می‌کند.

  1. در خود برنامه FastSave دنبال محتوای مورد نظر بگردید و سپس آن را دانلود کنید.
  2. در اپلیکیشن اینستاگرام، لینک محتوای خود را کپی کنید و سپس اپلیکیشن FastSave را باز کنید و محتوای مورد نظر را دانلود کنید. در ادامه شیوه دانلود با استفاده از این روش را توضیح خواهیم داد:

مرحله اول

ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و لینک مربوط به محتوای مورد نظر خود را کپی کنید.

اکنون که محتوای مورد نظر باز شد، می‌توانید با زدن روی دکمه قرمز رنگ در سمت راست پایین صفحه، دانلود را انجام دهید.

مرحله ذوم

یکی دیگر از بهترین روش دانلود از اینستاگرام استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید و IOS برای دانلود از اینستاگرام، این‌سیور است که طرفداران زیادی دارد. در صورتی که تمایل دارید این برنامه را برای گوشی هوشمند خود دانلود کنید می‌توانید از روش زیر استفاده کنید:بعد از دانلود این برنامه تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب این برنامه و اجرای آن کافی است لینک مربوط به پست یا ویدیوی دلخواه خود را کپی کنید و در این برنامه قرار دهید.

یادگیری روش های دانلود از اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

افرادی که این روش‌ها را یاد می‌گیرند، می‌توانند از این مهارت برای اهداف مختلفی کمک بگیرند. در این بخش به چند مورد از مزایای یادگیری شیوه‌های دانلود از اینستاگرام اشاره شده است:

  1. توانایی ذخیره تصاویر و ویدیوهای جذاب و دوست داشتنی: اولین مزیت یادگیری روش های دانلود از اینستا این است که می‌توانیم تصاویر و ویدیوهایی که دوست داریم را روی گوشی یا لپ تاپ خودمان ذخیره کنیم. در اوقاعت فراغت خود می‌توانیم این تصاویر و ویدیوها را ببینیم و از ان‌ها لذت ببریم. ممکن است در اکسپلور، ویدیو یا تصویری را ببینیم که خیلی به دلمان می‌نشیند ولی الآن وقت نداریم که با دقت آن را تماشا کنیم. در این مواقع می‌توانیم آن محتوا را دانلود کنیم و بعداً با آرامش به تماشای آن بنشینیم.
  2. امکان ارسال و اشتراک ویدیو یا تصویر در سایر رسانه‌های اجتماعی: ممکن است در اینستاگرام، ویدیو یا تصویری را ببینیم و آن ویدیو خیلی جذاب و منحصر به فرد باشد  یا نکته آموزنده‌ای در آن بیان شده باشد. در این  مواقع ما دوست داریم که آن محتوا را با دوستان یا عزیزان خود هم به اشتراک بگذاریم ولی متأسفانه دوستی که می‌خواهیم فایل را برای او ارسال کنیم اینستاگرام ندارد. در چنین شرایطی می‌توانیم ویدیو را روی دستگاه خود ذخیره کنیم و سپس از طریق واتساپ یا تلگرام برای دوست خود بفرستیم.
  3. استفاده از تصویر یا ویدیو برای بازاریابی و تبلیغات: یکی دیگر از جاهایی که روش های دانلود از اینستاگرام  به دردمان می‌خورد، بازاریابی و تبلیغات است. می‌توانیم ویدیوها و تصاویر را دانلود کنیم، یک سری تغییرات در آن‌ها بدهیم و از آن‌ها برای بازاریابی و تبلیغات کسب و کار خودمان یا دیگران استفاده کنیم. گرافیست‌ها خیلی خوب توانایی این کار را دارند.
  4. انتشار محتوا در بخش استوری یا پست کردن آن در اینستاگرام: درست است که می‌توانیم پست‌ها را بدون دانلود کردن استوری کرد، ولی آن پست به صورت کامل در استوری نمایش داده نمی‌شود و کاربر مجبور است روی آن بزند تا وارد پیج اصلی منتشرکننده پست شود و محتوا را ببیند. این در حالی است که اگر روش های دانلود پست اینستاگرام را یاد بگیریم می‌توانیم خود محتواها را در استوری قرار دهیم تا مخاطبان بتوانند محتوا را مستقیماً از استوری ما تماشا کنند و لذت ببرند.

با همیار آکادمی، استاد اینستاگرام شوید

در دنیای امروز که عصر دیجیتال نامیده می‌شود و پر از رسانه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر و غیره است، هر کدام از ما لازم است شیوه کار با این رسانه‌های را یاد بگیریم. یادگیری این ابزارها هم در توسعه کسب و کار ما موثر است و هم ما را با عصر و زمانه خودمان سازگار می‌کند. اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی است که می‌توانید فعالیت خود را در آن آغاز کنید و به یک درآمد بسیار خوب برسید.

پیشنهاد می‌کنیم برای ورود حرفه‌ای به این حوزه، حتما در دوره همیار آکادمی شرکت کنید. یکی دیگر از شبکه های اجتماعی محبوب این روزها پینترست است که مرجع تصاویر خلاقانه است و برای خلق ایده های جدید می‌تواید از آن کمک بگیرید و برای دانلود از آن نیز شما به یک نرم افزار یا سایت نیاز دارید که در مقاله به معرفی تمامی روش‌های آن پرداخته‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را مطالعه کنید.

آیا مقاله معرفی انواع روش های دانلود از اینستاگرام برای شما مفید بود؟ شما از چه برنامه یا سایتی برای دانلود محتوای مورد علاقه خود از اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ از نظر شما بهترین روش برای دانلود از اینستا چیست؟ لطفاً نظرها و پیشنهادهای خود را در زیر همین پست با ما و همراهان همیار آکادمی به اشتراک بگذارید.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا