اجتماع

مورایس: مقابل الهلال با قلبمان بازی می‌کنیم/ نورافکن: مطمئن باشید سپاهان دست و پا بسته‌ نیست

مورایس: مقابل الهلال با قلبمان بازی می‌کنیم  نورافکن: مطمئن باشید سپاهان دست و پا بسته‌ نیست

سرمربی تیم سپاهان گفت: آمده‌ایم برابر الهلال با قلبمان بازی کنیم، نه اینکه مقابل فرد دیگری باشیم.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان اظهار کرد: بازی گذشته تیم سپاهان مقابل الهلال، بازی خیلی خوبی بود. دو تیم، تیم‌های خوبی هستند و خوب با هم بازی می‌کنند و کسانی که عاشق فوتبال هستند، از این بازی لذت می‌برند.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به سوالی درباره هواداران الهلال که قرار است فردا در ورزشگاه باشند، گفت: درباره هواداران بخواهیم صحبت کنیم، من خاطرات بسیار خوبی اینجا داشتم و ما آمده‌ایم که با قلبمان بازی کنیم، نه اینکه مقابل فرد دیگری باشیم؛ آمده‌ایم که از فوتبال لذت ببریم.

مورایس در مورد اینکه چقدر سخت می‌بینید بعد از باخت هفته گذشته مقابل الهلال، دوباره مقابل این تیم به میدان بروید، گفت: بازی‌های حذفی در این مرحله تنها دو مسابقه هستند؛ وقتی مقابل تیمی مثل الهلال بازی می‌کنیم که کیفیت بسیار خوبی دارد، کارمان آسان نیست؛ اما سئوال من این است که چند بار بوده که در دنیا، یک تیمی دو یا سه گل عقب بوده و به بازی برگشته است؟! پس اگر یک بار این اتفاق افتاده، دوباره هم می‌تواند این اتفاق بیفتد.

نورافکن: مطمئن باشید سپاهان فردا تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود

امید نورافکن در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان اظهار کرد: از مهمان‌نوازی عربستانی‌ها تشکر می‌کنم. ۹۵ تا ۱۰۰ درصد شاکله سپاهان را بازیکنان ایرانی تشکیل می‌دهند اما در تیم مقابل اینگونه نیست. دوست داشتیم در‌ مرحله‌های پایانی به الهلال می‌خوردیم اما اینگونه نشد؛ برای بازی فردا تغییراتی نیست و تلاش می‌کنیم، دفاع خوبی داشته باشیم. مطمئن باشید سپاهان فردا تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا