| ردیف |
شرح خدمات |
تیبا بنزینی |
تیبا دوگانهسوز |
| ۱ |
تعمیر کامل موتور |
۵۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۶,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲ |
تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) |
۳۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۷,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳ |
پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی |
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۲۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۱,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵ |
تعویض اورینگ منیفولد هوا یا واشر |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۶ |
تعویض واشر منیفولد دود |
۷,۸۰۰,۰۰۰ |
۷,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۸ |
تعویض واشر کارتل و توری اویل پمپ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۹ |
باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ (درجا) |
۱۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۹,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰ |
تعویض فشنگی روغن |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۱ |
تعویض شلنگ های بخار روغن |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۱۲ |
باز و بست دریچه گاز و تعویض واشر درب سوپاپ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۳ |
فیلرگیری سوپاپ |
۰ |
۰ |
| ۱۴ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۱۵ |
تعویض تسمه تایمینگ و بلبرینگ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۶ |
تعویض تسمه دینام و هیدرولیک |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۷ |
تعویض تسمه کولر و باز و بست هواکش |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۸ |
تعویض تسمه سفت کن کولر و باز و بست هواکش |
۰ |
۰ |
| ۱۹ |
تعویض کاتالیست |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۷,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض شمع |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۲۱ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۲۲ |
تعویض لوله فرعی زیر اگزوز |
۰ |
۰ |
| ۲۳ |
تعویض ترموستات |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۲۴ |
تعویض رادیاتور آب |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۲۵ |
تعویض منبع انبساط |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۶ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۲۷ |
تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
| ۲۸ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۲۹ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۳۰ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۳۱ |
تعویض شینگ بخاری بلند |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۳۲ |
تعویض زانوی پلاستیکی بخاری به منیفولد |
۰ |
۰ |
| ۳۳ |
تعویض فشنگی آب |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۳۴ |
تعویض پایه دسته موتور جلو |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۳۵ |
تعویض دسته موتور بالا راست |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۳۶ |
تعویض دسته موتور جلو گرد |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۳۷ |
باز و بست رام و تعویض دسته موتور جلو و عقب |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۸ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
توافقی |
| ۳۹ |
تعویض پمپ بنزین برقی |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۴۰ |
تعویض فیلتر بنزین |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۴۱ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۷,۲۰۰,۰۰۰ |
۷,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۲ |
تعویض شلنگ برگشت بنزین |
۷,۲۰۰,۰۰۰ |
۷,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۳ |
تعویض منبع کنیستر |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۴ |
تعمیر کامل گیربکس |
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۴۵ |
تعویض کیت کلاچ |
۱۰,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۰,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۴۶ |
تعویض سیم کلاچ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۴۷ |
تعویض بوش های پدال کلاچ و ترمز |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۴۸ |
تعویض بوش های دوشاخه کلاچ و باز و بست گیربکس |
۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۴۹ |
تعویض لیور دسته دنده |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۰ |
تعویض بوش لیور |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۵۱ |
تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس |
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۵۲ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۵۳ |
باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۵۴ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۴,۳۰۰,۰۰۰ |
۴,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۵ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۴,۳۰۰,۰۰۰ |
۴,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۶ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۵۷ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۵۸ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۵۹ |
تعویض رام زیر موتور |
۳,۵۰۰,۰۰۰ |
۳,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۶۰ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۶۱ |
باز و بستن طبق هر دو طرف |
۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۵,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۲ |
تعویض موج گیر جلو هر طرف |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۳ |
تعویض قرقری فرمان هر طرف |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۴ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۵ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۶ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۷ |
تعویض کامل اکسل (ABS) |
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۶۸ |
میزان فرمان دستی |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۶۹ |
میزان فرمان با دستگاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷۰ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۷۱ |
تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۷۲ |
تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۳ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۱۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۲,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۷۴ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۷۵ |
تعمیر پمپ هیدرولیک |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۷۶ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷۷ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۸ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۷۹ |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۸۰ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۱ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۲ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۸۳ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۸,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸۴ |
تعویض لوله های هیدرولیک (جفت) |
۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۵ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۶ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۸۷ |
تعویض بوستر و باز و بستن پدال و تلسکوپی |
۱۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۳,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۸۸ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۸۹ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۹۰ |
تعویض ترمینال ترمز |
۰ |
۰ |
| ۹۱ |
تعویض پمپ ترمز |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۹۲ |
تعویض کالیپر چرخ جلو |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۹۳ |
تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۴ |
تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۹۵ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۹۶ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۹۷ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۹۸ |
تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۹۹ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۰ |
تعویض شلنگ ترمز عقب |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۱ |
تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۲ |
تعویض سیم ترمز دستی |
۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۸,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۳ |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
URL Copied