نماد سایت مجله ایرانی

هشدار جدی به مسافران؛ این محور کلیدی به مدت ۱۰ روز مسدود می‌شود

هشدار جدی به مسافران؛ این محور کلیدی به مدت ۱۰ روز مسدود می‌شود

هشدار جدی به مسافران؛ این محور کلیدی به مدت ۱۰ روز مسدود می‌شود

به گزارش مجله ایرانی،مهدی صفایی اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در پی اجرای عملیات احداث گالری پیش‌ساخته و اجرای توری سنگ در این محور محدوده کمر زرد و هزار چم حدفاصل مرزن‌ آباد تا تونل کندوان، این محور به مدت ۱۰ روز از روز یکشنبه هفته آینده ۶ آبان ماه تا ۱۶ آبان به روی وسائط نقلیه در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی در مسیر رفت و برگشت مسدود خواهد شد.

ایرنا در خبری نوشت:رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده چالوس گفت: در زمان اجرای این طرح تردد از محورهای جایگزین هراز و سوادکوه (فیروزکوه) امکان پذیر است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج – چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج – چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد

۴۷۲۱۷

خروج از نسخه موبایل