عمومی

هیمنه اسرائیل در نیا شکست خورده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم گرامی داشت شهدای راه قدس در حسینیه ثارالله اهواز بیان کرد: ۱۲ سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم اشغالگر قدس در جنگ ۶ روزه ۴ ارتش کشورهای عربی را با شکست مواجه و بخش‌های از این کشورها را اشغال کرد.

وی ادامه داد:، اما ۶ ماه و چند روز از عملیات بزرگ طوفان الاقصی می‌گذرد و در این مدت در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی مستاصل شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی خطر رژیم صهیونیستی را هشدار داده بودند، بیان کرد: پس از ۴۵ سال، راهبرد امامین انقلاب اسلامی جهانی شده است و راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر ایران و کشورهای اسلامی در سایر مناطق جهان برگزار می‌شود.

سردار شریف اظهار گفت: جبهه مقاومت با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروز در مقابل تجاوزی گری‌های اشغالگران قدس ایستاده است.

وی با اشاره به حمایت‌های همه جانبه آمریکا از صهیونیست‌ها گفت: آمریکا حامی اشغالگران قدس است و پس از عملیات طوفان الاقصی حمایت‌های فراوانی به این رژیم کرد، اما با وجود پشتیبانی‌های گسترده تسلیحاتی، مالی و رسانه‌ای امروز اسرائیل غاصب در دنیا منفور و هیمنه آن شکست خورده است.

سردار شریف با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید زاهدی، حاجی رحیمی و مستشاران نظامی ایران در سوریه که در حمله اشغالگران قدس در بخش کنسولی کشورمان در سوریه به شهادت رسیدند، تاکید کرد: راه این شهدای گرانقدر ادامه دارد و سرداران و پاسداران سپاه تا پای جان در راه دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای آن گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستند.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا