بین الملل

واکنش رئیس فدراسیون به بیانیه سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال

واکنش رئیس فدراسیون به بیانیه سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال

رئیس فدراسیون والیبال به بیانیه سرمربی برزیلی تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مائوریسیو موتا پائز سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال پس از انتخاب پیمان اکبری و عبدالرضا علیزاده به عنوان دستیاران ایرانی کادرفنی خود از سوی فدراسیون والیبال با انتشار بیانیه‌ای به این موضوع واکنش منفی نشان داد: 

بعد از انتخاب لئوناردو کاروالیو به عنوان کمک مربی اول و مارسلو زنگرانده به عنوان مربی بدنساز حالا زمان انتخاب دستیاران ایرانی است که بخشی از کادرفنی من را تشکیل خواهند داد. نمی‌شود صداقت افرادی که مایل به پیوستن به کادرفنی هستند را مورد بررسی قرار نداد چون این انتخاب‌ها برایم بسیار مهم است. عمیقاً درباره مهم‌ترین معیارهای انتخاب دستیاران ایرانی در حال جست‌وجو هستم چون دستیاران ایرانی باید بیشتر به من در ایجاد رابطه مناسب بین فدراسیون والیبال ایران، کادرفنی و بازیکنان کمک کنند تا در سطح تاکتیکی یا فنی. حتی با مربیان خارجی قبلی تیم ملی ایران هم در ارتباط هستم تا همه فاکتورهای لازم را در اختیار داشته باشم و بتوانم بهترین انتخاب‌ها را داشته باشم. رابطه بین کادرفنی و بازیکنان تیم ضروری خواهد بود. این دستیاران باید کاملا خواسته‌ها و تصمیمات کادرفنی را بفهمند تا آن‌ها را به بازیکنان منتقل کنند. 

2003985

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به این بیانیه به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: قطعاً پاسخ را از طریق مجاری قانونی و رسمی فدراسیون اعلام می‌کنیم. چون بحث بین‌المللی دارد. نمی‌دانم این بیانیه را به چه کسی داده ولی ما منزلتی در جایگاه فدراسیون داریم و در دیپلماسی بین‌المللی پاسخ این عزیزان را می‌دهیم. آقایان اکبری و علیزاده معرفی رسمی شده‌اند و در کادرفنی تیم ملی والیبال هستند. 

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه مقالات بین المللی

تحلیل‌گر خبری بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای داغ جهانی. به شما اخبار روز را با نگاهی بی‌طرف و با تحلیل‌های کارشناسی ارائه می‌دهم. با دسترسی به منابع قوی، اطلاعاتی دقیق و جامع را به شما می‌رسانم.
دکمه بازگشت به بالا