اجتماع

پایان عملیات امدادرسانی در ۱۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، بابک محمودی، با اعلام جزئیاتی از عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۲۹ اسفند تا دوم فروردین ۱۴۰۳ اظهار داشت: در این مدت، ۱۴ استان متأثر از سیل (آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، آذربایجان غربی، گلستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، مازندران، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد) نیاز به امدادرسانی پیدا کردند.

وی ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به سه هزار و ۴۱۷ نفر امدادرسانی کردند و ۲۲۵ نفر را اسکان اضطراری دادند. همچنین در این مدت ۱۳۵ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با بیان اینکه ۱۳۸ تیم امدادی، شامل ۵۸۴ امدادگر در عملیات جوی حضور داشتند، افزود: امدادگران با استفاده از دستگاه پمپاژ، آب جمع شده در ۱۰۰ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۲۱ دستگاه چادر، ۷۱۹ تخته پتو، ۳۲۱ تخته موکت، ۱۹۱۶ کیلوگرم نایلون، ۲۰۴ بسته شستشو، ۵۱ بسته بهداشتی، هزار و ۲۹۵ قوطی کنسرو، هزار و ۵۰ کیلوگرم برنج، ۱۸۴ کیلوگرم حبوبات و ۱۳۴ کیلوگرم قند و شکر در این مدت بین مردم توزیع شد.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا