ورزش

پرسپولیس و یک رکورد جالب

به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی؛ بی شکست ترین تیم تاریخ ایران، پرسپولیس است که از زمستان سال 1350 تا بهار سال 1353 در 43 بازی متوالی از مسابقات لیگ کشورمان بدون شکست ماند. استقلال هم از آخرین بازی لیگ 20 تا اولین بازی لیگ 22 در 30 بازی متوالی برابر هیچ تیمی بازنده نبود.

رکورد بیشترین برد متوالی هم در تاریخ لیگ کشورمان متعلق به تیم پرسپولیس است. پرسپولیس در مسابقات لیگ هشتم آزادگان در سال 1377 در 14 بازی متوالی برابر رقبای خود برنده شد و رکوردی تاریخی به جای گذاشت. رکورد بیشترین برد متوالی در لیگ برتر هم 8 برد متوالی است که تیمهای سپاهان و پرسپولیس ثبت کرده اند.

پرسپولیس و استقلال امیدوار هستند در لیگ امسال هر 7 بازی آخر خود در لیگ برتر را برنده شوند که اگر این اتفاق رخ دهد، استقلال با 71 امتیاز قهرمان لیگ خواهد شد و پرسپولیس با 70 امتیاز در رده دوم لیگ 23 حرفه ای خواهد ایستاد.

257 251

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا