ورزش

پیروزی چهار بوکسور ایران در تورنمنت بلغارستان

هر ۴ بوکسور ایران، در مبارزات امروز تورنمنت بین‌المللی بلغارستان به پیروزی دست یافتند.

به گزارش مجله ایرانی، در ادامه مسابقات بین‌المللی بوکس بلغارستان که از روز یک‌شنبه آغاز شده است، تیم ایران عصر امروز (چهارشنبه – ۱۸ بهمن ۱۴۰۲) چهار نماینده داشت که همگی به برتری دست یافتند. ساعاتی قبل مصطفی ریگی، مسلم مقصودی و میثم قشلاقی مقابل حریفان صاحب برتری شدند و حسین دانشور نیز به عنوان آخرین بوکسور ایران برابر حریف خود پیروز شد تا هر چهار بوکسور ایران راهی یک چهارم نهایی شوند.

حسین دانشور در وزن ۹۲ کیلوگرم به‌عنوان آخرین نماینده امروز ایران روی رینگ رفت و مقابل ولادمیر کوشینر از اوکراین، قاطعانه پیروز شد و صعود کرد. با این اوصاف، دانشور در یک‌چهارم با کوشیتاشویلی از گرجستان مصاف می‌دهد.

پیش از این نیز در وزن ۵۱ کیلوگرم، مصطفی ریگی با آرن اسلامازیان از ارمنستان مبارزه کرد و در نهایت به برتری ارزشمند دست یافت. ریگی در یک‌چهارم به مصاف جلیل‌اوف ازبکستانی می‌رود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، مسلم مقصودی بوکسور باتجربه کشورمان باید به مصاف شوکوروف از تاجیکستان می‌رفت که حریف تاجیک روی رینگ حاضر نشد تا مسلم برنده اعلام شود. مقصودی در یک‌چهارم با کیوین رامی از بلغارستان رقابت خواهد کرد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی با آناستاسیوس از لیتوانی جدال ‌کرد و با اقتدار این مبارزه را پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم رسید. قشلاقی در مرحله بعدی با نیکولوف از بلغارستان رقابت می‌کند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، حسین دانشور مقابل ولادمیر کوشینر از اوکراین روی رینگ رفت و قاطعا پیروز شد و صعود کرد. با این اوصاف، دانشور در یک‌چهارم با کوشیتاشویلی از گرجستان مصاف می‌دهد. بوکسور گرجستانی در نخستین مبارزه خود مقابل نماینده ازبکستان پیروز شد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا