نماد سایت مجله ایرانی

چگونه برای آزمون gre آماده شویم؟

برای آماده شدن برای آزمون GRE در دو ماه، می توانید زمان مطالعه خود را به دو قسمت تقسیم کنید در ماه اول برنامه مطالعاتی GRE خود، بر توسعه استراتژی های استراتژیک برای هر نوع سؤال GRE و دانش ریاضی و واژگانی که برای پاسخ صحیح به کلمات نیاز دارید تمرکز کنید. در ماه دوم برنامه مطالعاتی GRE، روی پاسخ دادن سریع به سوالات از طریق تمرین زمان بندی شده تمرکز کنید و خود را با سوالات سخت تر به چالش بکشید.

قبل از اینکه بتوانید بفهمید چه چیزی بیشترین زمان را برای مطالعه برای GRE می گیرد، باید بدانید نقاط قوت و ضعف شما چیست. سپس می توانید نقاط ضعف خود را هدف قرار دهید و همزمان نقاط قوت خود را تکمیل کنید.

مرحله 1: در آزمون تمرینی GRE شرکت کنید

برای شما جالب است که در یک آزمون عملی کامل شرکت کنید تا متوجه شوید که نمرات (کمی) زبان و تجزیه و تحلیل ریاضی شما در حال حاضر چقدر است. در حالت ایده‌آل، نتایج آزمون نه تنها شامل نمره شما می‌شود، بلکه اطلاعاتی در مورد سؤالاتی که به خوبی پاسخ داده‌اید و آنچه که با آن‌ها مشکل داشتید را نیز شامل می‌شود. این اطلاعات به شما در برنامه ریزی برای مطالعه کمک می کند.

یکی دیگر از مزایای شرکت در آزمون تمرینی این است که با فرمت و برنامه آزمون آشنا می شوید. بنابراین وقتی مطالعه می‌کنید، دقیقاً می‌دانید که چگونه از چیزی که یاد می‌گیرید یک A بگیرید. این خیلی انگیزه دهنده است.

شما همچنین می توانید دوباره در آزمون شرکت کنید. خواندن توضیحات برای هر سوال دانش شما را در مورد سوالاتی که به درستی پاسخ داده اید عمیق تر می کند و به شما کمک می کند اشتباهات خود را تشخیص دهید. مطالعات نشان می دهد که انجام یک آزمون در مورد موضوعات درسی نه تنها عملکرد شما را اندازه گیری می کند بلکه به یادگیری شما نیز کمک می کند.

آزمون تمرینی تحت شرایط مشابهی که در روز آزمون تجربه کرده اند، انجام می شود، یعنی بدون مزاحمت یا وقفه.

اگر انشا بنویسید 4 ساعت برای امتحان و در غیر این صورت 3 ساعت در نظر گرفته می شود. همچنین حداقل 1.5 ساعت در پایان برای مرور امتحان در همان روز یا یکی دو روز بعد وقت بگذارید.

ETS، طراح آزمون GRE هوم ادیشن، دو تست تمرینی رایگان را با نرم افزار Powerprep 2 خود در وب سایت خود ارائه می دهد. Kaplan Test Prep تست های آنلاین رایگان تمرین GRE را ارائه می دهد. برای دریافت نتایج اولیه می توانید در هر زمان ثبت نام کنید. گزارش هوشمند کاپلان تجزیه و تحلیل دقیقی از نقاط قوت و فرصت های شما و همچنین توضیح جامع هر پاسخ ارائه می دهد.

مرحله 2: یک برنامه برای مطالعه خود تنظیم کنید

همیشه خطر عقب افتادن از تحصیل در GRE وجود دارد و زمانی که فقط دو ماه برای مطالعه فرصت دارید، حتی یک تاخیر جزئی نیز می تواند روش مطالعه شما را تغییر دهد. قبل از اینکه با این روش آشنا شوید، از خواب بیدار می شوید و می بینید که یک هفته دیگر امتحان دارید. پس اجازه ندهید روز امتحان شما را غافلگیر کند.

مطالعه بیشتر روزهای هفته امتیاز شما را بسیار بیشتر از مطالعه فقط یک یا دو روز در هفته افزایش می دهد. بسیاری از دانش آموزان متوجه می شوند که مطالعه 5 روز در هفته و مطالعه 1.5 روز در هفته به پیشرفت قابل توجه آنها کمک می کند. همچنین، اگر واژگان بخشی است که امیدوارید در آن پیشرفت کنید، از فلش کارت ها (فیزیکی یا مبتنی بر اپلیکیشن) استفاده کنید و هر روز روی واژگان GRE کار کنید.

4 ساعت از وقت خود را برای شرکت در آزمون های تمرینی رزرو کنید. دومین آزمون تمرینی خود را یک ماه قبل از GRE (و بعد از اولین آزمون تشخیصی) انجام دهید و سپس آخرین آزمون تمرینی خود را هر هفته، یک هفته قبل از روز آزمون، انجام دهید. شما تست های تمرینی می گیرید تا پیشرفت خود را بسنجید، قالب و زمان آزمون را بدانید و احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید. پس از هر آزمون، حدود 1.5 ساعت را صرف بررسی توضیحات پاسخ کنید.

زمانی را در تقویم خود برای مطالعه و تمرین تست ها اختصاص دهید و سپس روی آن زمان ها تمرکز کرده و تمرین کنید. همانطور که برای کلاس یا محل کار به موقع حاضر می شوید، برای GRE نیز باید به موقع باشید.

مرحله 3: یک برنامه مطالعه ایجاد کنید

سوال این است که چقدر باید مطالعه کنم؟ یک راه مؤثر این است که از منابعی مانند کتاب‌های GRE یا کلاس‌های آمادگی GRE برای یادگیری برخی محتواها و استراتژی‌ها استفاده کنید و سپس آنچه را که آموخته‌اید در همان سؤالات در آزمون اصلی به کار ببرید. این به شما کمک می کند دانش خود را تقویت کنید و ذهن خود را کنترل کنید. کتاب Kaplan’s Prep Plus شامل 500 بانک سؤال امتحانی و یک بانک سؤالات امتحانی جامع با بیش از 2500 سؤال واقعی تست مانند برای تمرین است. می توانید از آن برای پوشش موضوعات خاص و سوالات مختلف در سطح دشواری خود استفاده کنید.

مهم است که برنامه مطالعه خود را در طول زمان تغییر دهید. ممکن است لازم باشد بر اساس نحوه عملکرد خود در آزمون های تمرینی GRE تنظیماتی را انجام دهید. اگر در بخش‌های خاصی نمره خوبی می‌گیرید، تلاش خود را روی بخش‌هایی متمرکز کنید که در آن‌ها قوی نیستید.

یک هفته قبل از امتحان، روی نقاط قوت خود کار کنید به عنوان مثال، اگر در یک سوال هندسه بالاترین امتیاز را کسب کردید، در این هفته چندین بار سوالات هندسه را تمرین کنید تا اعتماد به نفس خود را تقویت کنید و مطمئن شوید که می توانید برای این مهارت به نمره خود اعتماد کنید.

خروج از نسخه موبایل